© 2024 solvo B.V.

Spiraaltje i.c.m. eikelpiercing

Hallo, Mijn vriendin heeft sinds kort wegens haar medische situatie een spiraaltje (de Mirena) laten zetten voor anticonceptie. Andere vormen voor anticonceptie (naast condoom gebruik natuurlijk) zijn namelijk niet mogelijk. Ik heb een eikelpiercing (Prince Albert, zo\'n ring door mijn eikel). Is het mogelijk dat tijdens het vrijen mijn eikelpiercing de Mirena weer uit de baarmoeder trekt/verwijderd, bijvoorbeeld doordat zich de draden van de Mirena zich verstrengelen om de piercing o.i.d. ? Beter gezegd, kan het kwaad om met mijn eikelpiercing te vrijen als mijn vriendin het spiraaltje gebruikt ? Indien het namelijk complicaties geeft, dan zal ik mijn piercing verwijderen, opdat mijn vriendin niet nogmaals de pijn moet verduren om de Mirena opnieuw te laten zetten. Heeft iemand ervaring hiermee ? groetjes

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren