© 2024 solvo B.V.

Stijve penis

Hoi allemaal, Ik heb een vraagje, ik heb sinds een tijdje een nieuwe vriend. Hij is 18 en nog maagd. Ikzelf ben 16. Door mijn vorige vriend ben ik ontmaagd, bij mijn huidige vriend lukt het niet om zijn penis in mij te krijgen, hij is niet hard genoeg.. Weet iemand waardoor dit kan komen, en wat we hieraan kunnen doen? Alvast bedankt.. xxxx


Je zegt zelf dat hij maagd is, kan hij niet gewoon nerveus zijn? Als dat zo is en jij de meeste ervaring van de 2 hebt dan is het jouw taak hem gerust te stellen.

label.Geplaatst op 2006-01-05 07:51:32


Hoi A'tje! Ik heb toen we 't probeerde al gemerkt dat hij erg zenuwachtig was, en hem proberen gerust te stellen. Ik heb verteld dat ik dit ook was bij mijn 1e keer, en dat het mij niet uitmaakt als we het een andere keer zouden proberen, dat het niet perse nu hoeft. Maar bij de 2e keer lukte het ook niet..weer hetzelfde probleem Groetjes, xxx

label.Geplaatst op 2006-01-06 20:47:49


Seks is niet zoals fietsen of een blokje om lopen. Het is voor de meeste mensen DE ervaring van hun leven.

label.Geplaatst op 2006-01-09 07:42:36


Neem er de tijd voor, geniet ervan en laat het op je af komen... Zodra er druk op prestatiedrang om de hoek komt kijken, haken veel erecties af...

label.Geplaatst op 2006-01-24 22:33:18


Hallo, denk aan een voorspel, wind elkaar lekker op, misschien heeft het effect! Groeten + succes Broeder E

label.Geplaatst op 2006-02-15 01:06:27


hij zal inderdaad zenuwachtig zijn. Je kunt daar vanalles aan doen, zoals een tijd lang niet proberen te penetreren maar gewoon van elkaar genieten. Door op die manier de druk weg te nemen (je kunt zelfs afspreken dat gedurende een x aantal weken penetratie verboden is) zal hij wss minder zenuwachtig worden. Wat denk ik ook belangrijk is, is dat jij goed vochtig bent. Daardoor zal het soepeler gaan, ook als hij niet volledig stijf is. Je kunt hier eventueel glijmiddel voor gebruiken, of je vriend je laten beffen. Ik ben trouwens benieuwd hoe het inmiddels met jullie gaat.

label.Geplaatst op 2006-03-17 17:06:54

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren