© 2024 solvo B.V.

Stoppen met de pil voor meer opwinding en zin in sex??!!??

Hallo allemaal, Ik heb via internet gehoord dat je door het stoppen met de pil meer zin in sex krijg, klop dit? Ik ben blij dat ik eindelijk de stap het genomen om op internet te kijken of iemand hetzelfde probleem heeft als ik! Ik heb namelijk ook NOOIT zin, het is echt minstens een half jaar gelden dat we HET gedaan hebben, dit tot grote spijt van mijn vriend. We hebben nu bijna drie jaar een relatie, mijn vriend was de eerste waarmee ik het op mijn 15e deed. In het begin was het allemaal heel leuk en deden we het erg vaak, maar dat was helaas erg snel over. Als we het nu doen dat doe ik het echt met hele erge tegenzin en moet ik zelfs huilen. Ik haal me de laatste tijd zelfs allerlei rare dineg in mijn hoofd: dat ik lesbisch zou zijn bijvoorbeeld. Ik ben echt heel erg bang dat ik dat ben, want waarom wordt ik andders niet opgewonden bij het naakt zien van mijn vriend of een man. Ik loop hiermee de laaste tijd zoveel mee in mijn hoofd dat ik me allerlei dingen aanpraat. Nou heb ik dus als oplossing stoppen met de pil gehoord, is dit waar of niet?


Ik kan mij niet voorstellen dat de invloed van de pil zo groot is op je "zin in sex" gevoel. Je hebt het over mogelijk lesbisch zijn. Raak je wel opgewonden bij het zien van een mooie vrouw? Heb je in het verleden mogelijk iets meegemaakt wat zeer onplezierig was, maar heb je dit ver weggestopt? Dit probleem los je volgens mij niet op door met de pil te stoppen. Ga asjeblieft naar je huisarts en leg daar je probleem neer. Mogelijk wordt je doorverwezen naar een deskundige. Doen hoor! Veel sterkte.

label.Geplaatst op 2003-06-03 10:39:53


ik gebruikte 6 jaar lang de prikpil en had toen weinig zin in seks. Toen mijn man gesteriliseerd werd ben ik gestopt en merkte toen dat mijn seksleven heel erg verbeterde. maar het viel tegen om weer te gaan menstrueren dus dacht ik, ik probeer de prikpil nog 1 keer. Mijn zin in seks daalde gelijk weer gigantisch. Nu, 1 jaar later ben ik weer de oude. Met weer genoeg zin in seks dus.

label.Geplaatst op 2003-06-14 13:42:19


Ik heb regelmatig de pil gebruikt, en ook regelmatig niet. Zoals nu al een half jaar niet. Maar ik had toen ik de pil gebruikte meer zin in sex. Maar het maakt denk ik niet uit. Het is denk ik afhankelijk wat voor vibraties je met je partner hebt. Als die heftig zijn, heb je wel zin. Ik ben nu 46 en heb nog weinig zin, gebruik geen pil, want ik raak toch niet meer zwanger, en mocht er een wonder gebeuren, is dat mooi meegenomen...

label.Geplaatst op 2003-09-04 10:20:26

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren