© 2024 solvo B.V.

Stoppen met Diana35 na 20 jr middenin cyclus

Hi, Vorige week ben ik accuut gestopt met de Diana pil. Dit omdat ik al heel lang allerlei vage onverklaarbare klachten heb. (binnen ca. 1 maand 6 kilo aangekomen, vochtvasthouden, opzwel-aanvallen, maag en darmklachten, traanogen, vaginale klachten) In de bijsluiter stonden ook een aantal klachten die ik heb en daarom ben ik direct gestopt. Nu, zo\'n 4 dagen later ongeveer ben ik gelijk ongesteld geworden en behoorlijk heftig voor mijn doen. (kon het normaliter met inlegkruisjes af) Ook houd ik megaveel vocht vast (meer dan de klacht) en voel ik me echt een ballon (kan mijn normale kleren niet eens aan....). Is dit normaal ?? Komt dit omdat mijn lichaam hormonaal gezien nu helemaal van slag is omdat ik nu met die pil (de schijnbare veroorzaker) ben gestopt na 20 jr onafgebroken geslikt te hebben ?

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren