© 2024 solvo B.V.

Succesvol Herpes G aangepakt

Graag wil ik mijn persoonlijke ervaringen vertellen, in de hoop dat ik daar anderen mee kan helpen. Ik heb 5 jaar geleden HG opgelopen. Ruim 3 jaar die volgden waren voor mij rampzalig. Ik had gemiddeld 1x per 2 a 3 weken een aanval. Er waren lange periodes dat ik permanent aanvallen had en niet herstelde. Ik ben altijd tegen gebruik van reguliere medicijnen geweest, en heb nooit anti virale middelen gebruikt (wel natuurlijke middelen). Via Ayurveda hoorde ik over urine therapie, dwz je drinkt een gedeelte van je ochtendurine. Urine is namelijk steriel en zeer geneeskrachtig, mits je gezond eet en geen medicijnen gebruikt. Urine bevat een soort blauwdruk van je lichaam en heeft precies die stoffen in zich, die jij voor jou genezing nodig hebt. Uiteraard klinkt dat raar, en heb je een enorme psychologische drempel te nemen. Ik was echter zo wanhopig, dat ik meteen ben begonnen. De resultaten waren verbijsterend voor mij... de aanvallen werden meteen minder en minder heftig. Inmiddels ben ik 1 jaar klachtenvrij, en kan het nog nauwelijks geloven! Ja, dit werkt! Nogmaals zeer belangrijk: het werkt alleen wanneer je bloed (en dus urine) niet te zuur is agv slecht eten. Wat is slecht eten? Teveel koffie, suiker, alcohol, weinig variatie, weinig groente, veel vlees, gebruik van medicijnen. Anyway, doe er je profijt mee, en neem desnoods kontakt op met een Ayurvedische arts. Heel veel sterkte! Eduardo p.s. er is een boek over Urine therapie van Coen van der Kroon, niet meer nieuw te vinden, maar wel eventueel via 2e hands boekhandels.

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren