© 2024 solvo B.V.

Tampon

Hoi, Ik heb sinds vrijdagavond en tampon (zonder echt ongesteld te zijn) in gebracht en vervolgens helemaal vergeten dat ik die had... tot de dag daarna. Ik kan het touwtje niet meer vinden en ik maak me wel zorgen... want ik heb wel 2 keer gevreeen, dus hij zou nu heel diep in mij zijn. Hoe lang kan een tampon max. in je vagina zitten? Want ik weet dat TSS voor kan komen als ik te lang wacht, en ik kan pas overmorgen(maandag) een afspraak maken met mijn huisarts. Of moet ik toch naar eerst hulp om t uit te halen?


Hallo, Een tampon kan inwendig niet verloren gaan, het is echter niet goed dat deze te lang blijft zitten. Probeer in een ontspannen houding, gehurkt of al liggend met opgetrokken benen met de vingers de tampon op te vissen. Laat je eventueel door iemand waarmee je vertrouwd bent helpen, indien het je niet lukt. Anders is een verpleegkundige of doktershulp nodig. Vergeet niet vooraf en nadien de handen goed te wassen. Succes. Een verpleegkundige uit Belgie.

label.Geplaatst op 2011-07-31 17:24:57

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren