© 2024 solvo B.V.

Te snel!

hoi mijn vriend is als wij vrijen al na 1 minuut klaargekomen, terwijl ik het dan net \\\\\\\'lekker\\\\\\\' begin te vinden. hij zegt dat hij het dan niet langer op kan houden. iemand een tip zodat we er allebei wat aan hebben?!?!?!?!? groetjes


Je kan langs de huisarts gaan. Er zijn namelijk medicijnen voor beschikbaar. Of ze bij jou goed werken, weet ik niet. Je kunt het in ieder geval proberen.

label.Geplaatst op 2003-09-14 19:44:43


je hoeft niet meteen met medicijnen te beginnen,je kunt ook andere dingen proberen.Stoppen met vrijen bv als je vriend bijna klaarkomt en dan even een soort pauze inlassen,of eerst masturberen en dan verder gaan.Roep anders de hulp in van een seksuoloog.succes

label.Geplaatst op 2003-10-06 11:52:52


Of een dubbel condoom gebruiken, dan wordt het stukken minder gevoelig voor hem en zal het stukken langer duren voordat hij klaarkomt!

label.Geplaatst op 2003-12-19 16:55:44


Wat er allemaal is genoemd kan helpen maar die medicijnen lijken me niet echt zo gezond :( Ook even stoppen en daarna weer doorgaan helpt maar wat ook helpt is dat je partner aan iets vies denkt als hij bijna klaarkomt bijvoorbeeld aan een dode muis ofzo... Probeer het maar het helpt echt hoor! Kuzzies Sousy p.s Laat je weten of het lukt?

label.Geplaatst op 2005-06-10 18:07:16

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren