© 2024 solvo B.V.

Te vochtig?

Als ik opgewonden raak word ik altijd behoorlijk vochtig. Ik vraag mezelf af of dit wel normaal is?Ik schaam mezelf er een beetje voor.Tijdens het vrijen doe ik het wel eens af met een doekje en ga dan weer verder maar is er iets tegen te doen of is het normaal? Verder heb ik hele grote binnenste schaamlippen,ik heb er geen last van maar het ziet er niet netjes uit net als op de televisie,dus dubbele schaamte.Hebben meer vrouwen dit?


álle vrouwen(en mannen) zijn uniek en er bestaat dus niet zoiets als 'normaal'. Elke vrouw verschilt en er is niets ergs aan dat je zo vochtig bent, dat lijkt mij alleen maar goed. Ook is het 'normaal' dat je binnenste schaamlippen groter zijn. Als je er veel last van hebt, bijvoorbeeld met fietsen ofzo, kun je plastisch chirurgie laten doen.

label.Geplaatst op 2007-01-11 17:59:16

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren