© 2024 solvo B.V.

Te vroeg klaarkomen

Beste mensen. Ik kom echt veelste snel klaar, soms binnen 5 minuten..soms ook al binnen 2 minuten. Ik heb al meerdere dingen geprobeerd...niks lijjkt echt te werken: aan andere dingen denken, de \"stop\" techniek,een delay spray en eerst zaadlozing door de hand en dan pas gemeenschap hebben maar niks werkt echt. Het probleem is dat als ik al een zaadlozing heb gehad... gaat mijn penis niet zomaar weer omhoog, dat duurt echt lang en dan heeft mijn vriendin al geen zin in sex meer. Wie weet nog een andere oplossing? m.v.g. Help.


hallo, Ik ben zelf voor erectie problemen naar een arts geweest. Deze heeft mij onderandere verteld dat je als je te snel klaarkomt kunt mastruberen totdat je bijna komt. Dan moet je even wachten, en dan weer totdat je bijna komt. Dit een paar keer herhalen, en dan moet er uiteindelijk verbetering merkbaar zijn. succes

label.Geplaatst op 2007-10-18 17:30:00


Hallo Help, Wat evt. kan helpen is een zalf gebruiken die Emla heet. Deze kun je via je huisarts vragen. Emla is een verdovingszalf die je op de penis (en evt. ballen) kun smeren. 10 minuten van tevoren insmeren. Heb je wel de lust, niet de last.

label.Geplaatst op 2007-10-19 07:02:53


ga eens googelen op 'serotonine en klaarkomen'

label.Geplaatst op 2010-04-20 23:38:04

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren