© 2024 solvo B.V.

Tekenbeet in balzak

Ik heb een teek in mijn balzak gehad en hem er niet goed uit gehaald (Met mijn nagels er recht uit getrokken en toen met alcohol schoongemaakt). De teek heeft er iets minder dan 24 uur in gezeten. Ik wou graag weten of dit een effect of iets kan hebben op mijn sperma of dat ik er ziektes van kan krijgen. Bedankt


Alsnog er naar laten kijken als je weet dat de teek niet goed (kop er nog in) verwijderd is, en dit liefst zo snel mogelijk om infectie te vorkomen. En ja je kunt de ziekte van Lyme oplopen via een tekenbeet.

label.Geplaatst op 2006-06-06 08:26:17

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren