© 2024 solvo B.V.

Testje laten doen?

Ik heb woensdag voor het laatst me pil genomen en werd vrijdags ongesteld. Nu maandag wilde ik de strip weggooien want had hem nog liggen en zag tot mijn schrok dat er gewoon nog 2 in zitten. Ik snap niet hoe ik zo DOM heb kunnen zijn! maar ja ik heb in die periode wel onveilige sex gehad.. heb ik nu iets te vrezen?! Ben dan wel ongesteld maar ja hoevaak hoor je wel niet dat sommige dat ook zijn ondanks dat ze zwanger zijn. Toch even laten testen of is het niet nodig? gr. van mij


ik zou zekker even een test laten doen. het kan overbodig wezen. maar toch is het wel makkelijk als je een beetje zekerheid heb lijkt mij. succes!

label.Geplaatst op 2005-08-19 16:57:28


Als de laatste 2 pilen niet hebt geslikt???? nou, weinig kans dat je zwanger wordt hoor. Had ik vroeger wel vaker, dat ik er 1 of 2 op het laatst vergat. Als je middenin de strip 2 vergeet, dat is gevaarlijk.....

label.Geplaatst op 2005-08-19 23:10:53

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren