© 2024 solvo B.V.

Tot welke leeftijd borsten groeien

Hoi, Laatst had ik hier al een berichtje geplaatst. Helaas weinig reactie. Mijn vraag luidde als volgt: tot welke leeftijd groeien je borsten ongeveer? Ik hoop dat er meer mensen zijn die dit weten en hun reactie achterlaten.. Juultje (17)


Dat verschilt per vrouw. Op 17-jarige leeftijd kunnen ze best nog groeien hoor.

label.Geplaatst op 2005-01-25 19:12:20


Hallo Je borsten kunnen verder groeien als je dikker wordt of als je in verwachting van een baby bent. Dan krijgt je heel grote borsten. Als je ouder wordt kunnen ze soms opeens heel veel groeien. Dus je kan nooit met zeker weten waneer ze stoppen Met vriendelijke groetjes eharmony

label.Geplaatst op 2005-01-26 11:50:25


Bij mij zijn mijn borsten ineens van cup b naar cup c gegroeid. Ik denk door de overgang, ze voelen ook anders aan. Ik ben niet dik of zo geworden. Door hormonen. Nadat ik kinderen gekregen had, zijn ze ook gegroeid. Toen ik 17 was had ik cup 75a en laten 75b, toen 80b en nu 85c

label.Geplaatst op 2005-02-04 17:27:09


ligt er ook aan wanneer ze begonnen met groeien. als je heel jong was ongeveer tot 18 jaar en als je wat later was tot een jaar f 20

label.Geplaatst op 2005-02-08 19:48:27

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren