© 2024 solvo B.V.

Trigynon \" de pil\"

ik heb een vraagje ik gebruik nu al jaren trigynon nooit geen probelemen nooit geen last. nu heb ik tijdens mijn vakantie een foutje gemaakt. de bedoeling was dat ik mijn menstruatie 10 dagen zou uitslellen maar ik ben per ongeluk toch weer aan een een nieuwe strip begonnen. normaal geeft het nie maar trigynon is een drie fasen pil KAN DIT KWAAD????? KAN DIT KWAAD NA SEKS????


als je de strip gewoon door blijft slikken is er niets aan de hand. ik quote even een stukje uit de bijsluiter die ik op internet heb gevonden: "Wilt u uw menstruatie uitstellen? Neem dan na de laatste pil van de strip zonder pauzeweek de eerste pil van de volgende strip en ga dan door met deze strip zolang u de menstruatie wilt uitstellen. U hoeft in tegenstelling tot wat vroeger is geadviseerd niet de laatste tien gele tabletten daarvoor te gebruiken. U kunt gewoon beginnen met de eerste tablet. " zoals je ziet is er dus niets aan de hand, maar maak je je zorgen, bel dan even met je huisarts of apotheker. Je kunt ook voor de zekerheid een condoom gebruiken tot je weer met de volgende strip begint.

label.Geplaatst op 2006-03-17 17:18:11

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren