© 2024 solvo B.V.

Trigynon

Hallo, i.v.m. bloedarmoede a.g.v. overvloedige menstruatie heeft mijn huisarts mij aangeraden weer de pil te gaan slikken. Ik heb verteld daar niet blij mee te zijn i.v.m. de werking van de pil (stemmingwisselingen en verlies van zin in sex). Hij heeft mij derhalve Trigynon aangeraden en ik slik dit middel nu een week. Ik ben echter sinds het slikken van deze pil vreselijk \\\"down\\\" en dat zit me echt stevig in de weg. Is dit een ervaring die meerdere mensen kennen of is het voor mij een kwestie van even doorzetten en het probleem vermindert als het iets langer geslikt wordt? Ik ben absoluut niet bekend met deze pil dus iedere reactie is mij momenteel van harte welkom!! Met dank!!


Ik heb vroeger dezelfde pil een tijdje gehad, maar later microgynon 30, want die was lichter. Ik kon er ook niet tegen en slik nu al een aantal jaren helemaal niks, maar ik ben al half de veertig, dus dan word je niet zo gauw zwanger. Maar veel vrouwen slikken ook de pil tegen overgangsverschijnselen. Misschien dat ik dat ook wel ga doen. Waarschijnlijk gaat het beter met je als je 3 maanden die pil slikt, want dan is je lichaam er aan gewend.

label.Geplaatst op 2004-02-21 20:49:14

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren