© 2024 solvo B.V.

Vaginale afscheiding

ik heb vaginale afscheiding, er komt heel veen afscheiding heel veel klefferige spul uit me vagina en het stinkt heel sterk..:? het is geen infectie want het brand niet en het jeukt ook niet wat is dit.. ps ben nog niet ongesteld en ik word over een maandje 17 jaar :)


Hallo, Je schrijft dat je bijna 17 bent en nog niet ongesteld. Best mogelijk dat deze afscheiding de voorbode is voor je eerste menstruatie. Maar kan het ook zijn dat je een geslachtsziekte hebt? Ik begrijp dat het moeilijk is, maar als je zekerheid wilt hebben zou je toch eens naar je huisarts moeten gaan. Deze heeft een geheimhoudingsplicht, ook tegenover je ouders! Succes!

label.Geplaatst op 2003-06-04 13:19:24


ja ben ik al geweest, hij zij als ik 17 ben dat ik dan terug moet komen.. ik ben nog maagd

label.Geplaatst op 2003-06-04 13:33:37


Ik denk dat je een schimmelinfectie hebt. Dat hoeft niet perse door gemeenschap te komen, maar het kunnen ook een soort schimmels zijn, die er normaal zitten, waar je nooit last van hebt, maar als je dan bv veel in de zon ligt of zo, beginnen ze ineens te werken. Wel naar de huisarts gaan! Want anders tast het misschien je vruchtbaarheid aan!

label.Geplaatst op 2003-09-03 16:55:20

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren