© 2024 solvo B.V.

Vaginale schimmelinfectie

Als ik last heb van vaginale schimmelinfectie (een paar keer per jaar) laat ik me niet behandelen (vroeger wel)en het gaat altijd binnen een week weer over. Hoe is dat bij andere mensen?


hallo, ik heb het nu twee keer gehad, de eerste keer wist ik niet wat het was, ik had wel veel last van pijn bij het vrijen en vieze dikke afscheiding, maar wist ik veel. ik bleef er maar mee lopen, totdat mijn afscheiding zo dik was dat ik het niet meer vertrouwde. Ik denk dat ik er toen een maant mee heb gelopen, De tweede keer herkende ik weer dat nare brandende gevoel bij het vrijen, en toen ben ik maar weer naar de huisarts gegaan. Dus bij mij houd het langer stand dan een week, en ik heb er niet zo vaak last van. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. groetjes cow

label.Geplaatst op 2005-07-09 23:38:22

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren