© 2024 solvo B.V.

Vaginale stank

Als ik seks heb met mijn vriend, ruikt hij vaak, en ik ook soms, een vieze lucht die uit mijn vagina komt. Dit komt voornamelijk voor als het bijv. \'s avonds is en ik heb \'s ochtends voor het laatst gedouchd. Ik maak het bij het douchen wel altijd goed schoon. Maar ondanks een goede hygiëne blijft het stinken, wat natuurlijk erg vies en vervelend is. Weet iemand wat hiertegen te doen is? En hebben meer meisjes/vrouwen hier last van, want het is ook wel prettig om te weten dat je niet de enige bent...


Misschien heb je een schimmelinfectie, dat kan je door je huisarts laten vaststellen. Als dat niet zo is, raad ik je aan om voor de geslachtsdaad je vagina goed door te spoelen, met de douche of met een fles water. Was je het met zeep? Daar kan je ook van gaan stinken. Wat ook nog kan is dat de zuurtegraad inwendig niet okee is, en dan kan je voor je gaar slapen, als je je eerst goed met water hebt gewassen, wat yoghurt inbrengen.

label.Geplaatst op 2003-11-11 21:24:41


Ik vind het niet zo gek dat als je je 's-ochtends hebt gedouched, je vagina 's-avonds niet meer zo fris ruikt. Er is toch niemand die dan nog fris ruikt daar? Er wordt niet voor niets gekscherend gepraat over een visgeur. Wat denk je van meerdere malen toiletbezoek. Ik douche twee keer per dag en zal ueberhaupt nooit ongedouched seks hebben, aangezien ik en mijn (vrouwelijke) partner dat beiden niet hygienisch vinden. Dus wie weet is het niet eens medisch van aard, maar alleen een kwestie van even onder de douche gaan.

label.Geplaatst op 2004-01-23 16:35:29


Ik heb ook last van een onaangename geur het komt van beneden... het komt opeens opstijgen uit het niets. ik gebruik lactacyd /anti-biotica geprobeerd maar niets helpt echt. het heeft een soort diaree/vis lucht ik douche 2 x per dag dus daar ligt het niet aan. ik word er heel onzeker van hoe nerveus ik word des te meer ik ga stinken. moet ik misschien mijn darmen leeghalen??!! want daar heb ik ook van gehoord misschien dat het daaraan ligt.. Hulp>>advies a.u.b.

label.Geplaatst op 2004-09-07 22:09:44


Niet met yoghurt gaan lopen klooien. Koop bij de drogist lactacid. Je moet dan zowel een flesje met vloeistof voor inwendig gebruik als een applicator kopen. Die applicator is een plastic flesje met een uiteinde wat je in je vagina moet stoppen. Lees goed de gebruiksaanwijzing.

label.Geplaatst op 2003-11-12 09:29:33


Te vaak wassen, kan een omgekeerd effect hebben.... Nooit wassen met zeep, en ook lactacid niet te veel gebruiken, vooral goed naspoelen indien je het wel gebruikt. Gewoon wassen of spoelen met lauw water is het beste.

label.Geplaatst op 2004-03-01 12:27:54

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren