© 2024 solvo B.V.

Verdriet/rotgevoel na orgasme

Hoi alle, Mijn vriendin heeft verdriet na dat ze een orgasme krijgt of net voor ze klaarkomt, ze heeft dan een rotgevoel, en moet huilen, ze geeft aan dat ze het gevoel heeft dat het verkeert/niet goed, is om een orgasme te krijgen... Please help !!! Doe ik iets verkeert !!?? Bezorgde Juniormint....


Ik denk niet dat jij iets verkeerd doet,maar dat zij vindt dat zij iets verkeerd doet.Vind ze eigenlijk dat ze met sex moet wachten tot ze getrouwd is of is ze op die manier opgevoed?Dat zou kunnen verklaren waarom ze denkt dat ze iets verkeerd doet,ze voelt zich blijkbaar schuldig. Ik hoop dat ze zelf kan verklaren waarom ze zo reageerd en er dan ook een oplossing voor kan vinden succes!

label.Geplaatst op 2004-04-19 15:51:31


de emoties klaarkomen en huilen liggen heel dicht bij elkaar. ik heb het zelf ook wel eens. het licht dan niet aan jou. misschien zit ze nog met een rot gevoel, is er die dag iets gebeurd of zo.

label.Geplaatst op 2004-05-23 22:34:25


Wat jammer voor jullie beide en wat goed van jou dat je het probeert op te lossen. Als jullie gaan vrijen wil je vriendin dan wel vrijen? Of heeft ze één keer toegegeven en kan ze voor haar gevoel nu niet meer terug? Misschien moet je haar de kans geven zich terug te trekken door het iniatief bij haar te leggen. Maar wel heel liefdevol en blijven knuffelen!!! Dan ga je maar wat vaker onder de koude douche staan hahahaha!! Succes en ik heb respect voor het feit dat jij je vriendin zo belangrijk vind! groetjes Mo

label.Geplaatst op 2004-04-24 15:14:51


Het komt wel vaker voor dat allerlei emoties naar boven komen, en dat het dan net iets te veel voor haar is, zodat ze moet huilen. Als je haar lief troost, kan goed helpen.

label.Geplaatst op 2004-05-06 17:55:46

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren