© 2024 solvo B.V.

Voor RobbieD

oke, de wondjes in de voorhuid zijn inderdaad verdwenen, maar tijdens een erectie komt de voorhuid nog steeds niet over de eikel ( inmedels al 1,5week verder ) wat nu ?


Gebruik hiervoor een glijmiddel. Doet wonderen!

label.Geplaatst op 2005-05-08 01:19:53


Oeps, daar vergat ik dat je schreef dat je nog geen geslachtsgemeenschap hebt en een glijmiddel is juist hierbij erg effectief, hoewel, op zo\\\\\\\'n jonge leeftijd produceer je ook een overvloedige hoeveelheid voorvocht als je zin in sex hebt en dit vocht is een prima glijmiddel. Als echter jouw klacht \\\\\\\"voorhuid gaat niet over eikel\\\\\\\" een min of meer permanent karakter heeft is de meest zinvolle oplossing een besnijdenis. Dit maakt de eikel wel minder gevoelig en met name op latere leeftijd kan het orgasme dan weleens heel lang wegblijven. Verder vinden de meeste vrouwen een besneden penis niet zo lekker. De voorhuid beweegt (op- en afrollen) tijdens het neuken en dit schijnt een lekkerder gevoel bij vrouwen teweeg te brengen. Anderzijds wordt de kans op een vroegtijdige ejaculatie en hiermee het vroegtijdig verslappen van de penis terwijl de vrouw nog geen hoogtepunt heeft bereikt, wel sterk verminderd. Omdat vrouwen in korte tijd meerdere malen kunnen klaarkomen is een lang stijfblijvende penis voor veel vrouwen een extra genot. Zo zie je maar dat besnijdenis van de man ook vaak zal leiden tot meer genot bij de vrouw. Goed, uit mijn eigen ervaring: ik trok regelmatig mijn voorhuid over de eikel terug in slappe-penistoestand, vooral ook als ik ging slapen. Dit om een pijnlijke toestand bij een ochtenderectie te voorkomen. En zie, na een halfjaarte of zo was dit niet eens meer nodig. Blijkbaar werd de voorhuid door de erecties langzaamaan opgerekt tot een probleemloze maat. Eerlijk is eerlijk, als ik echt eens \\\\\\\"flink tekeer ga\\\\\\\", dan komt het nog weleens voor dat mijn voorhuid naderhand pijn gaat doen en geirriteerd is. En dan zijn vaseline en dergelijke weer een prima middel.

label.Geplaatst op 2005-05-08 01:57:58

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren