© 2024 solvo B.V.

Voor Sousy

Beste Sousy, Wat ik hier neerschrijf is een reactie op de vele postings die jij op dit forum neergezet hebt. Het is niet bedoeld om je op je donder te geven, maar ik probeer je te laten inzien dat de manier waarop jij bezig bent niet echt goed is. Het valt mij enorm op dat de meeste postings (30) van jou betrekking hebben op je eigen sexueel gedrag of als antwoord moeten dienen van andere topic schrijvers. Dat je er vragen over hebt is logisch, je bent tenslotte 15 jaar en zit op dat gebied in de ontdekkings fase. Maar dat je die vragen op dit forum stelt is niet logisch. Maar goed dat mag je dan zelf weten. Wat je waarschijnlijk niet in de gaten hebt, is dat je jouw complete private sexleven zomaar te grabbel gooit voor de grote onbekende menigte. Ik ga er vanuit dat dit gedrag voortkomt uit het feit dat je als 15 jarige naief bent en misschien wel denkt \\\"ze zien toch niet wie ik ben, dus wat maakt het uit\\\". Maar als ik je leeftijd niet had geweten (als die tenminste klopt) dan was ik er van uit gegaan dat je een exhibitioniste bent. Daarnaast vind ik het storend dat je op het ene moment veel vragen over de sexualiteit hebt, en op een volgend moment antwoord geeft op \\\"hulpvragen\\\" van anderen. En als ik dan zie welke antwoorden je geeft, dan denkt ik: \\\"Waar haalt ze die onzin vandaan\\\". Zijn dat soms antwoorden die je uit die giechelbladen zoals, Tina, Barbie club en Girlz heb gehaald? Als je het niet weet, geef dan geen antwoord. Sousy, of Habiti, net hoe je genoemd wilt worden, het zou beter zijn als jij je eerst eens druk maakte over andere zaken. Probeer maatschappelijk eerst iets te bereiken. Daar zul je het al moeilijk genoeg mee krijgen. En neem van mij aan, sex dat komt van zelf wel. Maar zie het dan niet als een spelletje, maar als liefde tussen twee mensen. Want weet je wat het nadeel is van een meisje dat sexueel helemaal doorleefd is? Die worden door mannen niet serieus genomen en aan de kant geschoven want die willen ze niet meer. Jij hebt toch ook veel liever nieuwe auto, in plaats van een aftand, uitgeleefd 2e hands karretje. Nou zo denken de mannen later ook. Nogmaals je hoeft niets met dit verhaal te doen. Maar als je antwoord wilt geven op vragen, zorg dan dat het de waarheid is. Succes


Beste Nak, Bedank voor je bericht... Maar ik heb toch het recht om hier mijn vragen te stellen waar zo ook over gaan... Waar is anders een forum voor? Maarja meningen verschillen... En dat ik mijn informatie haal uit de tina en barbie? Waar slaat dat op... Ik wil je niet aanvallen maar ik voel me daardoor wel gekleineerd... Ik doe nu eindexamen op het VWO! Ik heb het recht om als ieder ander te reageren op berichten, mensen komen hier toch niet voor niets? Ze vragen toch om hulp... Ik heb wel een stom antwoord gegeven op een jongen wat niet de bedoeling was maar voor de rest reageer ik serieus hoor!! En waarom is het raar als ik hier om hulp vraag, niemand weet wie ik ben geloof me... Mijn echte naam weet niemand hier wel mijn leeftijd maar daar kan niemand iets mee... Wat moet ik dan doen geen hulp vragen het vervolgens zelf oplossen en grote fouten maken? Ik heb aan aimee heel veel gehad en ze heeft me heel erg geholpen waar ik ook super blij mee ben... Ik ben blij dat er zulke mensen bestaan.. Ik ben misschien wel 15 maar dat betekent niet dat ik niets weet en nergens geen antwoord op weet en niet op een bericht mag/kan reageren... Als ik zelf vragen over sexualiteit stel waarom zou het dan raar zijn dat ik op andere vragen antwoord geef... Zo help je elkaar toch je vertelt de ander wat je weet... Maarja... Je hebt wle gelijk wat je op het laatst zei over die auto\'s! Groeten, Sousy

label.Geplaatst op 2005-10-26 16:04:38


Beste Sousy, Natuurlijk heb jij het recht om op berichten te reageren. Ik zal de laatste zijn die zegt dat jij dat niet mag. Maar als je mijn posting goed gelezen hebt zie je dat ik je tegen jezelf in bescherming wil nemen. Ik geef alleen aan dat het voor mij heel erg vreemd overkomt dat een meisje van 15 jaar, die zelf boordevol vragen zit over haar sexuele gevoelens, antwoord geeft op vragen van mensen die al veel langer bezig zijn met sex en daarom ook al veel meer ervaring hebben. Het komt bij mij op de zelfde manier over als een leerling automonteur die voor de eerste keer onder de motorkap kijkt, en dan aan de chef monteur vertelt hoe hij een probleem op moet lossen. En wat ik bedoelde met jezelf te grabbel gooien is, dat er ook mensen zijn die nooit reageren, maar uitsluitend lezen en dan vooral tussen de regels lezen. En het is dan niet uitgesloten dat die mensen ook uit jouw Komen Sousy, ik wens je veel geluk en succes.

label.Geplaatst op 2005-10-28 13:32:24


15 jaar en dan eindexamen doen op het VWO?? MIjn dochter is al een zgn "vroege'Leerling,maar dat lukt echt niet hoor op d'r 15- de het VWO hebben. Hoe kan dat??of heb je twee klassen overgeslagen ooit?

label.Geplaatst op 2005-12-15 15:30:43


Ja, dit is heel erg lief van Nak dat hij het zo goed voor je kan verwoorden. Ik ben het 100% met hem eens. Luister er nou maar naar, dan bespaart het je een hele hoop ellende en verdriet in je leven. Groet, Aimée

label.Geplaatst op 2005-10-12 21:05:35


Kompleet mee eens

label.Geplaatst op 2005-12-15 15:00:55


Misschien bedoelt ze MVBO........ maar zelfs dan is het jong, want op je 15de zit je in de 3de klas middelbare school

label.Geplaatst op 2005-12-15 21:52:35

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren