© 2024 solvo B.V.

Vraagje

Hey allemaal!! Ik had een vraagje, ik ben nu pas weer aan een nieuwe strip van de pil begonnen, maar nu kwam ik erachter dat ik ongesteld zou zijn in een week wanneer het eigenlijk niet zo goed uitkwam, omdat ik die week veel naar feesten moet en dan vind ik dat irritant....Ik wil graag een strip doorslikken, dus 2 strippen achter elkaar, en geen stopweek nemen, maar is de pil die volgende 3 weken dan zeker veilig? en is het dan ook zeker dat ik niet ongesteld wordt? Alvast Bedankt, xxxxx Hartediefje!


hai, Als je de pil doorslikt ( 2 strippen achter elkaar doorslikken zonder stopweek) dan is het absoluut ook veilig maar net als aimee schrijft.... je hebt kans op lichte bloeding . Dat kan ook meerdere dagen zijn af en toe ietsje:dat heet spotting . met vriendelijke groet Noah

label.Geplaatst op 2005-01-13 18:36:17


hoi, bij de meeste vrouwen blijft de bloeding weg, en bij sommigen is het toch, maar dan 1 dagje licht. Vrouwen doen het ook wel als ze op vakantie gaan.

label.Geplaatst op 2005-01-13 17:49:44


nou zelf heb ik er helemaal geen last van, heb geen (lichte)bloedingen. En veilig is het nog cker!

label.Geplaatst op 2005-01-14 12:16:44


ik weet niet of je er nu nog iets aan hebt 3 weken later, maar het is absoluut veilig. mijn ervaring is dat licht bloedverlies optreed na de derde strip (heb ik eens gedaan toen dat beter uitkwam tijdens een vakantie).bij het slikken van twee strips heb ik nooit ergens last van gehad. groetjes

label.Geplaatst op 2005-02-08 20:00:22

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren