© 2024 solvo B.V.

Vriend zonder penis

hallo, Mijn vriend(24) heeft vorig jaar bij vanwege een tumor een penisamputatie ondergaan. natuurlijk is het belachelijk om daarom bij hem weg te gaan. Maar.... ik ben 21, en ik kan niet leven met de gedachte het nooit meer te kunnen doen. Wat moet ik doen? Bij mijn vriend blijven en nooit meer sex? bij mijn vriend blijven en sex met een ander of gewoon bij mijn vriend weggaan?


tsja ik denk dat je dit toch echt zelf moet beslissen , in ieder geval veel suc6!!! en denk er goed over na liefs san

label.Geplaatst op 2005-10-20 20:45:54


Beste Lea, Het is natuurlijk vreselijk wat jullie is overkomen. Ik schrijf met nadruk jullie, omdat het is niet alleen een probleem van je vriend is. Besef goed dat hij er misschien nog wel meer problemen mee heeft als jij. Heb je er ook al eens over nagedacht wat er gebeurd was als je vriend niet was geopereerd? Ik kan je geen advies geven, omdat ik dan mogelijk één van jullie tekort doe. Maar ik hoop wel dat jullie gezamelijk tot een oplossing komen. Laat het verstand winnen van de emotie. Veel succes

label.Geplaatst op 2005-10-24 19:01:53


Velen zullen mijn antwoord niet kunnen waarderen maar indien ik in de plaats zou zijn van je vriend zou ik de relatie met mijn vriendin zelf stoppen om haar toe te laten een "nieuw" leven op te bouwen, vooral omdat je nog erg jong bent. Anderzijds moet ik er wel bijzeggen dat indien de situatie omgekeerd zou zijn en mijn vriendin bijvoorbeeld haar borsten zou moeten laten amputeren om de één of andere reden ik haar nooit zou verlaten of minder graag zien. Dit zou zelf voor geen seconde in mijn hoofd opkomen. Het gaat voor mij echt wel om de persoon en niet om het uiterlijk. Ik ga je echter helemaal niet veroordelen indien je ervoor zou kiezen niet meer bij hem te blijven. Het is een zeer moeilijke keuze maar uiteindelijk zal jij de keuze moeten maken en niet iemand anders. Sterkte !

label.Geplaatst op 2005-10-27 19:58:27


Vorig jaar heb ik vanwege kanker ook een penisamputatie gehad. Gezien mijn leeftijd (50+, gescheiden) is sexualiteit voor mij geen hoofdzaak meer, wel functioneert na wat oefenen alles nog na de amputatie (zelfs het orgasme). Misschien helpt contact met een lotgenoot (die zijn er weinig)

label.Geplaatst op 2005-11-14 19:32:12


Ik weet niet of je een beslissing hebt kunnen nemen, maar elke persoon die zegt dat je absoluut niet bij hem weg moet gaan, denkt niet reeel na. Ik weet niet hoe de situatie tussen jullie is, al kan ik me er wel wat bij voorstellen. Ik weet zeker dat je vriend heel erg onzeker is over jullie omdat hij bang is dat je bij hem weg zult gaan. Maar laten we eerlijk zijn, je hebt nog een heel leven voor je en als een penis van vlees met een lichaam eraan, voor jou heel belangrijk is ( wat ik mij kan voorstellen) dan moet je er nog eens goed over na denken. Want natuurlijk is het zielig voor je vriend maar je moet natuurlijk ook aan jezelf denken. Tenzij je echt heel veel van hem houdt, maar dan had je veel minder erover getwijfeld. Succes!

label.Geplaatst op 2006-12-18 18:04:59


Als het mij zou gebeuren, als mijn vriend geen penis meer had, zou ik zeker bij hem blijven. Ik wil de rest van mijn leven met hem delen, of hij nu een penis heeft of niet. Ik vind vrijen met hem echt geweldig en ik vind het ook zeker geweldig om gemeenschap te hebben, ik zou het zeker missen maar ik mis liever dat, dan mijn vriend. Als je van hem houdt, dan heeft dat toch geen waarde. Ben blij dat de tumor in zijn penis zat en niet in zijn hoofd, dan was hij er niet meer. Er zijn zeker vele manieren om te vrijen. Als ik er over nadenk vind ik zoenen, knuffelen, strelen en elkaar gewoon intiem aanraken net zo fijn als gemeenschap hebben. Als je van hem houdt, vinden jillie heus wel een oplossing!

label.Geplaatst op 2007-01-05 16:14:38


Ik zou bij hem blijven, je kunt ook op andere manieren sex hebben,er zijn diverse manieren te bedenken. Als je hem in de steek laat hiervoor, zal hij er heel erg veel verdriet van heben, want hoe denk je dat het voor een man is als hij geen penis meer heeft. Stel je voor dat je borsten geamputeerd moeten worden en je man laat je daarom in de steek, of omdat je baarmoeder eruit moet............ nee, als je van hem houdt dan ga je toch niet weg, zou ik niet doen hoor, vind ik zielig.

label.Geplaatst op 2005-10-20 21:12:37


hoi, je houdt toch van een persoon en niet van zijn penis? of denk ik nu te makkelijk. ik hou van mijn vriend zoals hij is en niet zoals hij er uit ziet. zoals iedereen hier al schirjft kun je zonder penis ook enorm opwindende momenten met elkaar beleven. laat je niet leiden door het feit dat je sex wilt, maar door de liefde die je voor elkaar voelt. groetjes

label.Geplaatst op 2005-11-05 09:12:05


Ik denk dat je je zelf eens moet afvragen wat de ECHTE reden is dat je weg zou willen gaan. Kijk, vrijen kan op zoveel manieren, dat als je echt heel veel van hem houdt dit misschien geen reden is om weg te gaan, maar als er stiekem toch nog andere redenen zijn, moet je daar eerst maar eens bij stil staan voor je een beslissing neemt! Sterkte ermee

label.Geplaatst op 2005-10-24 15:04:49


Moeilijk he? zoiets, Neem gewoon wel de tijd voor beslissingen. Oke je bent erg jong .. maar bij iemand blijven omdat je het zielig vind komt niet goed dan. Als je echt van je vriend houdt dan maakt het allemaal niet uit wat ie wel of niet heeft, denk dat je erg goed na moet gaan denken en bij je zelf het antwoord moet gaan vinden hou ik van hem? en is dat voldoende? dan ga je er voor samen, zo niet dan komt het allemaal toch niet goed op de lange duur. Wens je veel wijsheid en ja ... sterkte ook

label.Geplaatst op 2005-11-12 00:25:02


Ja, helemaal mee eens. Als bij mijn man zijn penis eraf moest, zou ik echt wel bij hem blijven, als je het gevoel van penis wilt kan je in een sexwinkel een vibrator of zo iets dergelijks kopen, maar ikzelf zou dat nieteens doen. Je kan echt op zoveel manieren vrijen. En een ander erbij nemen voor de sex: nou, dat is pas lekker vernederend voor jou man zeg, daar doe je hem een hoop pijn mee, dan kan je beter weggaan. Ik vind het zielig voor die man. Als ik vrijgezel zou zijn en ik zou iemand tegenkomen die heel tof is en heel lief en hij zou dus geen penis hebben, dan zou ik toch hem wel nemen hoor, ik vind dat niet ter zake doende. als je een kind wilt, kunnen ze misschien uit zijn testikels zaad halen om bij jou te implanteren, en zo niet, mij zou het niet boeien hoor, ik zou voor mijn man gaan, met of zonder penis, of in een rolstoel of met een kunstgebit,of een brilletje,of een been eraf, geeft niks, gaat om de persoon.

label.Geplaatst op 2005-10-24 17:41:03

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren