© 2024 solvo B.V.

Vrouwlijk orgasme

Ik heb sinds een tijdje een relatie met een ontzettend lieve jongen. De relatie gaat goed, we kunnen veel met elkaar bespreken. Ik ben alleen nog nooit klaar gekomen tijdens de sex.. Zowel van de daad zelf niet als orale bevrediging niet. Ik weet uit ervaring dat ik het hier sowieso best moeilijk mee heb, maar langzamerhand begint het me te storen. Mijn vriend vraagt er ook niet na, en ik vind het moelijk om er zelf over te beginnen. Wie kan mij helpen?


Wat in ieder geval belangrijk is is dat je het er toch wel over hebt. Als je het er ècht niet over wil hebben dan kan je jezelf een handje meehelpen, niet erg subtiel maar wel erg duidelijk.

label.Geplaatst op 2006-06-11 11:35:22


Jij bent toch echt de enige die hem aanwijzingen kan geven. Dat hoeft niet per se met woorden. Je kan zowel zijn hoofd als zijn hand met je eigen handen sturen. Ook kan je je lijf in een bepaalde richting of met een bepaald ritme bewegen, misschien in combinatie met enkele woorden. Moedig hem aan als het de goede richting op gaat. Praten in bed is overigens toch echt de sleutel tot een leuk en bevredigend (letterlijk en figuurlijk) sexleven.

label.Geplaatst op 2006-06-11 23:48:42


Kun je wel bij jezelf een orgasme krijgen? Je zou het dan eens kunnen doen waar hij bij is, heel spannend en hij kan zien hoe je het zelf doet. Of er een hulpmiddeltje bij gebruiken, een klein trillend vibratortje ofzo. En wel over praten, heel belangrijk. groetjes Henriet

label.Geplaatst op 2006-07-21 23:13:06

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren