© 2024 solvo B.V.

Vuistneuken

Hallo, Ik wordt graag gevuistneukt door mijn vriendin. Ik heb ergens gelezen dat dit niet niet zo goed is, maar ik ben er wijd genoeg voor. Maakt het dan nog wat uit? Groetjes, Petra


Als het geen pijn doet kan het geen kwaad lijkt me

label.Geplaatst op 2005-04-28 21:35:55


Maakt niets uit. Als ze maar geen bokshandschoenen aandoet.

label.Geplaatst op 2005-05-01 14:00:56


hallo Petra.... zeker maakt dit niet uit...en als het lekker is (en dat is het..ook om te doen)..wat dan nog??

label.Geplaatst op 2005-05-17 16:16:37


héé kan jij dat ook met een hand ik wel al zittend en zingend opgelet er kan verzuring van de ledematen optreden bij overmatig vuistneuken tip: gebruik een schommelstoel

label.Geplaatst op 2005-05-31 13:14:53


vuist neuken kan gevaarlijk zijn als je je handen van te voren niet hebt gewassen, het kan er toe lijden dat u als vrouw straks geen kinderen meer kunt krijgen als u dit toestaat vuist neuken. u kunt beter een viberator of dildo gebruiken dit is het zelfde effect en is minder gevaarlijk als vuist neuken of vingeren.

label.Geplaatst op 2005-07-09 17:09:36


Het maakt wel uit volgens mij. Punt 1 zal je nooit meer een goede sexbeleving met een man kunen hebben, maar misschien houd je niet van mannen, dan kan je volgens mij eerder incontinent worden, vrouwen hebben na een bevalling ook vaak last van incontinentie tot de vagina weer gewoon is.

label.Geplaatst op 2005-05-17 11:03:52


Eet u smakelijk! Lekker fris, maar niet heus.

label.Geplaatst op 2005-05-17 19:22:13

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren