© 2024 solvo B.V.

Wat is dit???

hallo ik ben sinds december gestopt met de pil. elke keer ben ik regelmatig ongesteld altijd op vrijdag. nu moet ik het aanstaande vrijdag worden maar ik ben het vandaag geworden. Is dit innestelen van het eitje of iets anders?????? groetjes saskia


Tja, soms kan je zomaar eerder ongesteld worden. Door spanning of stress bijvoorbeeld. Volgens mij niets om je zorgen over te maken.

label.Geplaatst op 2003-04-22 20:52:29


Ja, het kan altijd 5 dagen eerder of later komen, das normaal

label.Geplaatst op 2003-09-03 16:50:28

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren