© 2024 solvo B.V.

Waterige sperma.

Hallo, Ik maak mij ongerust plus ik schaam me er ook wat voor.Alhoewel ik er niks aan kan doen.Door een beknelling van het blaas zenuwstelsel heb ik problemen met mijn blaas maar ik verwacht dat dat wel goed komt.Maar bij het mastruberen komt er waterachtige sperma uit.En ook niet bijzonder veel,soms ook niks terwijl ik wel een orgasme krijg.In het ziekenhuis zeiden ze al na de operatie dat ook de potentie zenuw in de knel heeft gezeten.Ik heb nu geen partner maar het maakt me zenuwachtig eerlijk gezegd.Staat dat allemaal in zijn verband ofzo?Kort samengevat ik vraag mij af,of ik nog wel een kid op de wereld kan zetten?Op 9 mei heb ik een udo onderzoek maar dit word door een verpleegkundige gedaan.Bij wie moet ik eigenlijk zijn met dit probleem?Want ik wil eigenlijk wel duidelijkheid daarin.Plus het is niet zoiets waar je zo ff over praat,ja hier anoniem. Iemand die mij wat gerust kan stellen,dan graag. Groeten.


Het is altijd zo jammer dat mensen sommige dingen niet durven bespreken met een arts of een verpleegkundige.Daar zijn we toch voor!? Niets is raar of om je voor te schamen,het is pas raar als je met onzekerheden blijft rondlopen of met klachten terwijl er misschien een simpele oplossing is of in ieder geval een antwoord. Het kan heel goed zo zijn dat alles weer goedkomt,maar degene die je daar meer over kan vertellen is toch de arts(of misschien de verpleegkundige) Bovendien is de hoeveelheid sperma niet doorslaggevend voor de kwaliteit ervan.Vraag anders of ze een monstertje kunnen onderzoeken ,danweet je of je gewoon vruchtbaar bent.Doen hoor!Succes ermee

label.Geplaatst op 2006-04-19 16:17:32


Tnnx nurse, Ik zal zeker op 9 mei vragen hoe dit zit bij het uro dynamisch onderzoek.Daar word voornamelijk gekeken naar de kracht van mijn blaas,ect.Maar ik zal dit probleem ook maar ff aankaarten.Want ik zit er wel mee nl.Als ik dit probleem voorleg daar,zijn ze dan verplicht om eventueel een monster te onderzoeken?Tja....normaal sta je daar niet bij stil...nu wel.Toen ik 16 was,had mijn vriendin een abortus laten doen.Nu ben ik 34...vandaar. Groeten,

label.Geplaatst op 2006-04-19 17:42:45


Verplicht zijn ze het niet nee,maar misschien doen ze het wel ter geruststelling.Kan ook zijn dat ze nog even willen wachten omdat er nu geen sprake van een kinderwens is en alles misschien nog tijd nodig heeft om te genezen.

label.Geplaatst op 2006-04-19 22:32:26

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren