© 2024 solvo B.V.

Werking pil

Is de werking van de pil verminderd bij waterdunne diarree?


ja

label.Geplaatst op 2003-03-10 15:28:22


Zeker weten. Lees de bijsluiter er maar op na. Dus de komende weken ook een condoom gebruiken als je gaat vrijen!!!!

label.Geplaatst op 2003-03-11 11:51:02


Hoi Gekkie, De werking van de pil is al verminderd als je al gewone diaree hebt dus ik wil er niet aan denken als je waterdunne diaree hebt. Ik weet zeker dat je dan heel goed moet oppassen en daar heb ik zelf ervaring mee! Groetjes, Angelique

label.Geplaatst op 2003-04-07 22:28:20

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren