© 2024 solvo B.V.

Wie kan mij helpen:(

hallo iedereen! ik heb een probleem, waar ik erg mee zit. Ik kan gewoon niet komen bij mijn vriend, maar bij mijzelf wel. Ik doe het al zo\'n anderhalf jaar met hem.. maar het lukt gewoon niet.. als hij daar beneden zit, dan is het gevoel daar gewoon helemaal weg. De sex is opzich wel lekker, maar ik denk zelf dat andere mensen bij wie het wel lukt, het 1000x beter moet zijn. wie kan mij helpen? ik wil zo graag een oplossing hier voor want word er helemaal gek van. xxx sgatjehh


Kun je wel klaarkomen als je met jezelf speelt terwijl hij erbij zit (kijkt?), of anders dat misschien eens proberen. Het kan zijn dat je jezelf onbewust afremt. Of je er teveel met je gedachtes bij bent (vooral als je heel graag wilt dat het lukt en het gaat steeds niet). Je moet je helemaal vrij kunnen voelen om een orgasme te krijgen bij iemand anders. Bij mij ging het in het begin ook niet, en nog steeds voel ik mij niet helemaal vrij, maar ik geloof dat dat tijd en vertrouwen kost. Ook vond ik altijd wel heel fijn wat mijn vriend bij mij deed, maar kom ik er steeds meer achter dat er toch iets anders moest eigenlijk, en soms weet ik zelf niet eens precies wat. Het kan een hoop verschil uitmaken de druk die hij gebruikt of de plek die hij kiest, maar dat weet je zelf ook wel denk ik.

label.Geplaatst op 2007-03-12 14:30:20


Tja sGatjeh, ik ben een man en ik begrijp toch wat jij bedoelt, klaarkomen is voor vrouwen erg lastig. Natuurlijk zijn er die al klaarkomen door alleen al aan sex te denken maar die ben ik nog nooit tegengekomen (helaas). Wat je wel kunt doen is met elkaar afspreken dat je 1 keer in de week (of maand wat jij wilt..) alle aandacht aan je man/vriend geeft en 1 keer alle aandacht voor jou. Zodoende komt hij aan zijn trekken (wel 2 keer dus) en jij krijgt alle aandacht. Bij jou 'beurt' zou je alles door hem uit de kast kunnen halen door met verwen staven oid om jou tot een orgasme te brengen. Praat er over en laat hem weten wat jij lekker vind. Er zijn honderd manieren om een vrouw te verwennen, denk eens aan een heerlijke lik beurt. Het gaat erom dat jij alle aandacht krijgt en niet afgeleid wordt door hem die wel zo nodig klaar moet komen. Ieder je eigen avond en dan ook ieder geven wat hij/zij wil. Het zal zeker even duren maar ik weet zeker als je blijft praten en proberen moet het zeker lukken. Suc6 en blijf het proberen want het is o zo lekker.... groet TonyM

label.Geplaatst op 2007-05-03 22:49:48


misschien is zijn techniek niet wat je lakker vindt of opwindt,en weet soms is het "de wens van de vader is de gedachte".. daarmee bedoel ik je wilt het zo graag dan lukt het vaak niet,fixeer je niet dat je moet klaarkomen maar geniet zijn strelingen en hoe zit het met je voorspel? en nog beter weet hij dat je niet klaarkomt als hij met je speelt,als hetrouw je hem met je vagina als hij echt om je geeft zal hij het vervelend vinden , maar wel een oplossing vinden voor je!!! hoop dat je hier wat mee kan!!!!

label.Geplaatst op 2007-08-07 17:09:44

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren