© 2024 solvo B.V.

Wie kan mij helpen:(

hallo iedereen! ik heb een probleem, waar ik erg mee zit. Ik kan gewoon niet komen bij mijn vriend, maar bij mijzelf wel. Ik doe het al zo\'n anderhalf jaar met hem.. maar het lukt gewoon niet.. als hij daar beneden zit, dan is het gevoel daar gewoon helemaal weg. De sex is opzich wel lekker, maar ik denk zelf dat andere mensen bij wie het wel lukt, het 1000x beter moet zijn. wie kan mij helpen? ik wil zo graag een oplossing hier voor want word er helemaal gek van. xxx sgatjehh


Kun je wel klaarkomen als je met jezelf speelt terwijl hij erbij zit (kijkt?), of anders dat misschien eens proberen. Het kan zijn dat je jezelf onbewust afremt. Of je er teveel met je gedachtes bij bent (vooral als je heel graag wilt dat het lukt en het gaat steeds niet). Je moet je helemaal vrij kunnen voelen om een orgasme te krijgen bij iemand anders. Bij mij ging het in het begin ook niet, en nog steeds voel ik mij niet helemaal vrij, maar ik geloof dat dat tijd en vertrouwen kost. Ook vond ik altijd wel heel fijn wat mijn vriend bij mij deed, maar kom ik er steeds meer achter dat er toch iets anders moest eigenlijk, en soms weet ik zelf niet eens precies wat. Het kan een hoop verschil uitmaken de druk die hij gebruikt of de plek die hij kiest, maar dat weet je zelf ook wel denk ik.

label.Geplaatst op 2007-03-12 14:30:20