© 2024 solvo B.V.

Witte uitdukbare bultjes op balzak

wie kan mij vertellen wat dit is en of het ernstig is.


Volgens mij kan dit geen kwaad. Ik heb het ook al een hele tijd. Komt er ook wit spul uit als je ze uitknijpt? Is volgens mij gewoon een soort talg.

label.Geplaatst op 2007-03-04 15:23:04


ja van dat witte spul, is misschien niet gevaarlijk maar kan het niet weg? als ik alles wegscheer ziet het er zo lelijk uit al die witte puntjes en soms zelfs wat grotere rode.

label.Geplaatst op 2007-03-05 12:58:42


Ik weet natuurlijk niet precies wat je hebt, maar het lijkt op iets wat ik ook heb (al jaaaaaren) en ben er een paar keer mee naar de dokter geweest. Die zei dat het wel vaker voorkwam en het ontstoken haarzakjes zijn. Je huid is daar heel gevoelig en kan in de knel komen door bv strakke broeken of ondergoed ofzo, wat dan gaat irriteren. Als je scheert en je haren beginnen weer te groeien kan dat ook irritatie opwekken. Voor zover ik weet kun je er niks aan doen, het helpt wel als ik erop let dat ik niet in de knel kom, en ik let nu op welk ondergoed ik draag, of het wel prettig zit bedoel ik. Maar goed, misschien zijn er nog andere opties, je kunt het altijd eens voorleggen aan je eigen doc natuurlijk, die schijnen hier niet raar van op te kijken.

label.Geplaatst op 2007-03-12 14:24:55

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren