© 2024 solvo B.V.

Zoene

ik heb een vraagje, ik vrij altijd veilig met iemand. maar als hij mij nou bijvoorbeel beft en mijn daarna gaat zoenen of iemand anders zoent. kan je dan ook een soa overbrengen. want ik heb nu namelijk ik mijn hoekjes bij me lippen kleine schuurtjes. maar dat had ik vroeg ook dus is niet gezegd dat het daar van komt. maarja kan het wel ??


hoi, Als hij jou heeft gebeft en jij hebt geen soa's zal er niet veel gebeuren. Stel dat hij een ander heeft gebeft (onveilig) en zij heeft een soa, en hij zou daarna jou gaan beffen, kan hij het wel overdragen. Hij draagt de soa dan bij zich. Die gescheurde mondhoeken kunnen van iets anders komen, je kan geen soa in je mond krijgen, maar het wel met je mee dragen. Dus als je helemaal zeker wil zijn dat je geen soa's krijgt, zul je een beflapje moeten aanschaffen. Bij mannen is het ook zo. Als een vrouw een man heeft gepijpt, en die man heeft een soa, en zij zou daarna onveilig een andere man pijpen, kan die mand het ook krijgen. Dus pijp met condoom. Ik hoop dat je voldoende info hebt zo. groetjes cow

label.Geplaatst op 2005-09-02 21:55:04


Je kunt wel soa in je mond krijgen. Ik bn vroeger eens verkracht door een man met gonorroe. Die moest ik oraal doen (p*pen) Daarvan had ik dus ook gonorroe in mijn mond gekregen. Een vreselijke keelpijn. Een rauw gevoel achterin je keel. Omdat ik soa herkende (pus uit de penis) ben ik gelijk naar de dokter gegaan en kreeg wel eerst een test.(en naar de politie) En toen heb ik 6 weken antibiotica moeten slikken, 24 capsules per dag (in 1977 ) Ik had ongeveer 4 weken keelpijn van die soa, daarna niet meer. ik mocht toen ik besmet was, met niemand tongzoenen, ik had destijds een vaste vriend, maar was door een huisgenoot verkracht.

label.Geplaatst op 2005-09-04 17:59:22

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren