© 2024 solvo B.V.

Zwanger ???

ik heb een vraagje, na hoeveel dagen / maanden kan je merken of je zwanger bent. en hoe merk je dat ? ( de eerste signalen).


Hoi, je kunt natuurlijk altijd als je 3 dagen overtijd bent een test doen, die kun je kopen bij de apotheek, of het kruidvat. En wat je merkt: sommige vrouwen merken niks, alleen dat ze dikker worden, na 4 maanden of zo. Maar ik merkte altijd als ik ongeveer een week overtijd was,: een prikkend gevoel in je borsten en een beetje opgezwollen borsten, duizelingen, bv ik wist nog niet dat ik zwanger was van mijn derde kind en toen liep ik over de markt, en toen duizelde de grond onder mij, en toen wist ik: ik ben zwanger. En je kunt ook merken als je ongeveer 2 weken over tijd bent, dat je s morgens misselijk bent, dat gaat meestal in de derde maand weer over. Maar dat had ik bij mijn eerste 2 kinderen niet, alleen bij mijn derde. Het eerste wat ik altijd merkte waren mijn borsten.......

label.Geplaatst op 2004-06-10 14:18:50

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren