© 2024 solvo B.V.

Zwanger en ongesteld samen?

hai, ik heb 1,5 maand geleden sex gehad, slik wel de pil maar was zonder condoom. Hij is voor het zingen de kerk uitgegaan maar helaas ben ik bang dat ik best zwanger kan zijn..... Ik ben wel ongesteld geworden maar mijn buik voelt zwaar en hij is opgezet. Kan het dat je tegelijkertijd zwanger én ongesteld bent?


Soms krijgt een vrouw een klein bloedinkje op de tijd dat ze ongesteld moet worden. Maar als je gewoon ong. bent ben je niet zwanger. Mijn buik voelt ook zwaar als ik ong. ben. Als je zwanger bent, voelen je borsten opgezet en gespannen aan, net als een paar dagen voor je ongesteld moet worden, alleen blijft het gespannen gevoel dan,en soms komt er een drupje melk uit, als je in je tepels knijpt, en je bent licht duizelig, soms een beetje misselijk smorgens. Maar je buik voelt in het begin niet zwaar aan, na ongeveer 4 maanden wordt je buik dikker, en daarna ga je gekriebel voelen, net of er een muisje in je buik zit, heel lief. Als je gewoon 3 of 4 dagen normaal ongesteld bent, ben je niet zwanger.

label.Geplaatst op 2003-09-25 12:52:30


Je gebruikt de pil toch dan ben je al bijna 99.9% beschermd tegen zwangerschap alleen niet tegen soa! Mijn vriend en ik vrijen alleen maar met pil en zonder condoom!en ik heb ook altijd een zwaar gevoel in mijn buik als ik ongesteld moet worden soms houd je ook vocht vast voordat je ongesteld moet worden! groetjes samantha

label.Geplaatst op 2003-11-03 15:17:26

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren