© 2024 solvo B.V.

Zwanger raken tijdens menstruatie periode?

Gisteren kwam mijn vriendin en ik er halverwege achter dat de condoom bij het topje gescheurd was. Mijn vriendin was op dit moment nog niet geheel op het einde van haar menstruatie. En ook is er geen sprake geweest van een volledige zaadlozing. Mijn vraag is dan ook of er een kans bestaat en als die kans er is hoe groot de kans is dat mijn vriendin tijdens haar menstruatiecyclus zwanger is geraakt. Tevens slikt zij nu al meer dan een half jaar de pil. Wel heeft zij ongeveer 1.5 week voor haar menstruatie waarschijnlijk 1x haar pil uitgespuugd. Alvast bedankt, Marko


heey ik heb precies hetzelfde probleem gehad, nee je kan niet zwanger raken, ik raakte ook in paniek, dokter gebeld, rutger stichting, want als je ongesteld bent kan je niet zwanger raken ik was ook nog me laatste dag ongesteld, maar als je toch nog zorgen maakt, zou ik maar even een dokter bellen of wachten tot de volgende ongesteldheid en een zwangerschaptest halen of een morningafterpil

label.Geplaatst op 2004-04-01 22:49:03


Je weet het nooit, 1 van mijn kinderen is verwekt op de eerste dag dat ik niet meer ongesteld was, dat kon niet anders, want dat was de enige dag dat we toen gevreeen hadden, want ik was net bevallen en had nog een babytje aan de borst en toen werd ik pats, gelijk zwanger.

label.Geplaatst op 2004-04-09 10:26:34

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren