© 2024 solvo B.V.

Zwanger??van voorvocht

Hoi, Misschien een domme vraag maar kun je zwanger worden van voorvocht?? Ik ben 3 week geleden gestopt met de pil omdat ik toch geen relatie meer heb, maar nu heb ik afgelopen weekend sex met iemand gehad en dat is zonder condoom gebeurd, weet het erg dom!!!! En dat terwijl ik ook de pil al drie week niet meer geslikt heb! Hij is niet in mij klaargekomen, dus zeg maar voor het zingen de kerk uit. Is de kans groot dat ik zwanger ben?? En wanneer kan ik een test doen??


Hoi, Het was idd niet erg slim. In voorvocht kunnen soms idd spermacellen zitten. Er zou dus een kans kunnen zijn op een zwangerschap. De eisprong vindt echter plaats twee weken na de menstruatie. Ik weet niet wanneer je voor de laatste keer ongesteld bent geweest. Dus moet je even rekenen. Een zwangerschaptest kun je uitvoeren vanaf de eerste dag dat de menstruatie zou moeten beginnen. Ik wens je veel sterkte. Groetjes Diana

label.Geplaatst op 2003-03-10 14:00:29


Ik wil je niet zenuwachtig maken, maar ook inhet voorvocht zitten een heleboel zaadjes. Er bestaat dus een kans dat je inderdaad zwanger bent. Ik hoop dat je al een test gedaan hebt. Veel succes en dit is weer een les voor de volgende keer.

label.Geplaatst op 2003-04-01 13:18:58


Het is dus inderdaad 2 week nadat ik ongesteld ben geweest gebeurd.....( dus was toen nog mn stopweek van de pil, waar ik daarna mee gestopt ben. )

label.Geplaatst op 2003-03-10 15:31:23

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren