© 2024 solvo B.V.

Zwanger??

ik heb nu al een week buikpijn. (ook misselijk gevoelige borsten enz)mijn buik is ook \"zwaar\" ik ben bij de huisarts geweest maar die kan niets vinden vandaag moest ik terugkomen maar ze kunnen nog niet vinden. as vrijdag mnoet ik me menstruatie krijgen. kan hetr zijn dat ik zwanger ben (ik heb het gevoel dat de arts er rekening mee houd. ps ik ben al 2 maanden met de pilk gestopt


Het kan best dat je zwanger bent, van hetgeen je aangeeft waar je last van hebt zijn een aantal zwangrschaps symptomen. Probeer anders eens zo'n zwangerschaps test die je bij de drogist kan verkrijgen. succes

label.Geplaatst op 2003-01-29 03:00:49


sorry maar ik wil je niet ontmoedigen maar je kan deze klachten ook hebben voor dat je ongesteld word. volgens mij wil jij heel graag zwanger worden en dan kan je lichaam je mooi voor de gek houden.

label.Geplaatst op 2003-01-29 16:28:38


Hoi Saskia, Ik heb diezelfde symptomen nu al vier weken en de huisarts blijft beweren dat ik niet zwanger ben. Ik ben al eens zwanger geweest en weet dus wel wat het is. Ik wil je alleen even een tip meegeven, mocht hij zeggen dat je niet zwanger bent en de symptomen blijven aanhouden vraag dan een bloedtest en een echografie aan bij de gynicoloog in het ziekenhuis. De zwangerschapstesten van kruidvat en het huismerk van de apotheek zijn bovendien niet duur (ca. 6,50). Ik raad je wel aan er eentje te halen. Veel sterkte en succes met de (mogelijke) zwangerschap. Groetjes Diana

label.Geplaatst op 2003-02-02 20:13:28


je kunt niet veel anders doen dan je ongi af te wachten. ik hoop voor je dat je zwanger bent. ( ik neem aan dat dat de bedoeling is ). groetjes ivana

label.Geplaatst op 2003-02-09 15:28:08


ik heb deze klachten al 2 weken vrijdag moet ik me menstruatie krijgen. dus...... ik moet maandag sowieso terug naar de dokter of ik nu ongesteld ben of niet hij wil weten wat het is.

label.Geplaatst op 2003-01-29 22:46:33