© 2024 solvo B.V.

Zwanger??

ik heb nu al een week buikpijn. (ook misselijk gevoelige borsten enz)mijn buik is ook \"zwaar\" ik ben bij de huisarts geweest maar die kan niets vinden vandaag moest ik terugkomen maar ze kunnen nog niet vinden. as vrijdag mnoet ik me menstruatie krijgen. kan hetr zijn dat ik zwanger ben (ik heb het gevoel dat de arts er rekening mee houd. ps ik ben al 2 maanden met de pilk gestopt


Het kan best dat je zwanger bent, van hetgeen je aangeeft waar je last van hebt zijn een aantal zwangrschaps symptomen. Probeer anders eens zo'n zwangerschaps test die je bij de drogist kan verkrijgen. succes

label.Geplaatst op 2003-01-29 03:00:49


sorry maar ik wil je niet ontmoedigen maar je kan deze klachten ook hebben voor dat je ongesteld word. volgens mij wil jij heel graag zwanger worden en dan kan je lichaam je mooi voor de gek houden.

label.Geplaatst op 2003-01-29 16:28:38


Hoi Saskia, Ik heb diezelfde symptomen nu al vier weken en de huisarts blijft beweren dat ik niet zwanger ben. Ik ben al eens zwanger geweest en weet dus wel wat het is. Ik wil je alleen even een tip meegeven, mocht hij zeggen dat je niet zwanger bent en de symptomen blijven aanhouden vraag dan een bloedtest en een echografie aan bij de gynicoloog in het ziekenhuis. De zwangerschapstesten van kruidvat en het huismerk van de apotheek zijn bovendien niet duur (ca. 6,50). Ik raad je wel aan er eentje te halen. Veel sterkte en succes met de (mogelijke) zwangerschap. Groetjes Diana

label.Geplaatst op 2003-02-02 20:13:28


je kunt niet veel anders doen dan je ongi af te wachten. ik hoop voor je dat je zwanger bent. ( ik neem aan dat dat de bedoeling is ). groetjes ivana

label.Geplaatst op 2003-02-09 15:28:08


ik heb deze klachten al 2 weken vrijdag moet ik me menstruatie krijgen. dus...... ik moet maandag sowieso terug naar de dokter of ik nu ongesteld ben of niet hij wil weten wat het is.

label.Geplaatst op 2003-01-29 22:46:33


Ik heb afgelopen vrijdag me menstruatie gehad en ben het nog steeds ik heb dus het vermoedde dat ik niet zwanger ben maar dat maakt niet uit ik heb nog tijd zat. de klachten zij nu ook minder dus ik denk dat het niets was. ieder geval bedankt voor jullie reactie

label.Geplaatst op 2003-02-02 21:16:29


ik ben zeer beniewd wat er uit komt laat je het nog even weten.

label.Geplaatst op 2003-01-30 18:58:54


het spijt me voor je dat je toch ongesteld bent geworden. stuur me eens een e-mailtje als je dat wilt kan ik je nog meer vertellen.

label.Geplaatst op 2003-02-03 13:26:15


ja saskia het is heel goed mogelijk dat je zwanger bent en ben heel benieuwd of dat zo is laat je het ons weten??/

label.Geplaatst op 2003-01-30 21:39:05


waar kan ik je email adres vinden???

label.Geplaatst op 2003-02-11 17:56:15


tuurlijk laat ik het weten morgen moet ik het worden maar heb nu erg last van me borsten enz. als ik het morgen niet ben haal ik zaterdag een test of ik ga maandag naar de huisarts toe. maar ik laat het weten. groetjes

label.Geplaatst op 2003-01-30 23:18:17


ik dacht dat je dat kon terug vinden omdat je dit moet invullen maar hiet komt hij erika-d@planet.nl

label.Geplaatst op 2003-02-11 20:15:00

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren