© 2024 solvo B.V.

Zwangerschapstest DRINGEND

ik heb een dringende vraag, ik heb de vorige keer de zwangerschapstest van het kruidvat merk gebruik, maar in de bijsluiter staat dat je die test pas kan uitvoeren 19 dagen na de laatste keer sex of het uitblijven van de menstruatie. Ik heb echter een keer van iemand gehoord dat er ook een test bestaad die je na 2 dagen na de laatste keer sex al kan uitvoeren. maar nu is mijn vraag hoe heet die test en van welk merk ect. ?


volgens mij moet je gewoon wachten tot je ongesteld moet worden en als dat uitblijft kun je testen. Heb nog nooit gehoord dat het eerder kan

label.Geplaatst op 2005-10-16 17:17:47


Ja, maar tegenwoordig hoor je steeds vakker dat mensen die aan de pil zijn gwn zwanger worden en dat niet door hebben omdat ze nog gwn ongesteld worden. K ben daar dus ook een beetje bang voor, dus ik wou eens zo'n test gaan kopen, maarja hoe kan k mezelf nou testen als k nog gwn ongesteld wordt ? ik hoop dat u snapt wat ik bedoel.

label.Geplaatst op 2005-10-16 19:07:24


Nou, in 99% van de gevallen wordt een vrouw niet meer ongesteld als ze zwanger is hoor........

label.Geplaatst op 2005-10-17 00:23:04


Maak van die 99% toch maar iets minder. Er zijn veel vrouwen die de eerste maand en sommige de volgende maanden toch nog hun maandstonden krijgen. Er is misschien 1% van de vrouwen die 9 maanden hun maandstonden blijven hebben, dàt komt inderdaad weinig voor. Maar tijdens de eerste maanden gebeurt het vaak.

label.Geplaatst op 2005-12-09 18:47:24

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren