© 2024 solvo B.V.

Zwelling aan penis na masturbatie

Okey dit is een beetje genant, maar ik moet het toch vragen. Wanneer ik masturbeer, dan zwelt de penis wat op (ik heb hier niet over een erectie), het lijkt net alsof er een soort vochthoop of zo is ontstaan. Het doet geen pijn of zo, maar het ziet er wel een beetje vreemd uit :-| Moet ik mij zorgen maken? Ik heb het al best wel een tijd? Moet ik misschien minder masturberen? Geen idee.... Bedankt uit Den Haag


Ik denk dat je dit beter wel even met je huisarts kunt bespreken. Die heeft beroepsgeheim en je hoeft je niet te schamen, want hij ziet wel vaker intieme dingen. Helemaal niet gek. Het lijkt me niet echt goed als je zoiets hebt. het is toch normaal als je een paar keer per week aan zelfbevrediging doet. Doet de halve wereld........... Kijk, als je het nou 4 keer per dag doet, dan zou ik zeggen, misschien is het irritatie of zo. Maar gewoon enkele keren per week, daar hoor je niet zo\'n zwelling van te krijgen...........

label.Geplaatst op 2004-08-16 18:31:43


Ik heb dit ook! En volgens mij is het mss gewoon dat u huid rond de penis wa gevoeliger is! Want als ik mij heel hard mastrubeer dan krijg ik nadien percies vocht achter mijn voorhuid! Na 1 dag is da bij mij weg !!!! GEK DAT ER NOG JONGENS DAT HEBBEN!

label.Geplaatst op 2004-08-18 14:17:05

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren