© 2024 solvo B.V.

Zwelling na masturbatie

beste lezers, ik ben een man van 36 jaar en al vele jaren met dezelfde (vrouwelijke) partner. Sinds een maand of 10 zijn er op mijn penis na masturbatie allerlei zwellingen zichtbaar. Het lijkt alsof het in de zwellichamen zit (lijkt alsof ze niet helemaal goed leeglopen). Deze zwellingen zijn na een uur of 3 a 4 weer verdwenen. Vreemde is dat ik dit niet heb na sex met mijn partner. Wel heb ik het idee dat mijn penis niet meer zo hard wordt als vroeger, maar misschien verbeeld ik me dit....zijn dit ouderdoms kwalen of is er iets meer aan de hand?? Ik kan over deze zwellingen eigenlijk niets vinden op internet en ben niet echt geneigd om zo snel naar een dokter te gaan..


Controleer even of de zwellingen ook optreden als je de penis niet met je volle hand omsluit, maar als je masturbeert d.m.v. duim en wijsvinger op de voorhuid ter hoogte van de rand van de eikel te plaatsen en hierbij weinig druk uit te oefenen.

label.Geplaatst op 2010-08-26 19:08:28

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren