© 2024 solvo B.V.

Al halfjaar klachten na liesbreuk operatie

Direct na mijn linker-liesbreuk operatie(half jaar geleden) kreeg ik al snel klachten aan de rechter zaadbal, dit vooral na inspanning. Ook heb ik soms pijn aan de linker zaadbal. Echter nooit aan beide ballen tegelijk. Soms verdwijnt de pijn na een dag of een paar uur. De laatste weken heb ik echter de gehele dag pijn. De chirurg zegt dat het niets te maken heeft met de gewezen operatie. De uroloog zegt nu dat de bijbal maar verwijderd moet worden! Mijn operatie is overigens gedaan volgens de nieuwe norm via de navel. Maar de pijn zit niet gebonden aan één zaadbal. Heeft iemand een idee, ben inmiddels moedeloos van al de ziekenhuis bezoeken. Bob


Je hebt niet vermeld of je ook al scans had laten maken?

label.Geplaatst op 2006-04-10 14:35:58


Er zijn diverse scans gemaakt, helaas niets vreemds op te zien. Pijn wordt nu met de dag erger, ook bij inspanning. Ook al zijn de klachten anders dan een halfjaar geleden bij mijn linker-liesbreuk, ik ga toch denken dat het een liesbreuk rechts is. Binnenkort weer naar (andere) uroloog en chirurg. Bob

label.Geplaatst op 2006-04-11 17:22:04


Kan ook zijn dat ze via die "nieuwe methode" iets geraakt hebben maar niet zodanig dat het op een scan duidelijk te zien is. In ieder geval veel succes bij je volgend onderzoek.

label.Geplaatst op 2006-04-12 09:19:31


Ik heb dezelfde klacht, pijn aan de ballen, maar ook nooit beide tegelijk, bij mij ontstond deze klacht vermoedelijk, maar kan ook toevallig zijn, na een strongyloides (tropische) infectie. Ik heb een bacteriele kuur gehad, en dat leek te helpen, de pijn ging weg, maar toen de kuur ophield was deze ook zo weer terug. De uroloog weet het eigelijk niet, alle kweekjes en testen zijn al gedaan, tot sperma aan toe. een enkele keer kwam er een onduidelijk eiwitje bovendrijven wat toch weer op een bacterie duiddde, en zo ben ik al een half jaar aan het onderzoeken, en er komt niks uit. Nu wil ik de uroloog gaan wijzen op de mogelijkheid dat het een liesbreuk zou kunnen zijn, aan de kant waar de bal zeer doet, is ook de lies gevoelig, alhoewel er ook niks ongewoons te zien is. Maar hier lees ik klachten juist na een liesbreukoperatie, en niet ervoor, ik ben (nog) niet gediagnosteerd of behandeld voor een liesbreuk, ik ga wel de uroloog daar op wijzen, kijken of het wat uithaald. Maar er zijn kennelijk meer van dit soort klachten bekend? A

label.Geplaatst op 2009-01-19 22:36:55

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren