© 2024 solvo B.V.

Aquaflex

Ik wil graag wat weten over de aquaflex het is een apparaatje tegen stress incontinentie het kost 40 euro vind ik niet erg maar ik wil weten of het helpt ik heb na de geboorte van mijn eerste kind 18 jaar geleden last gekregen kan die apparaatje mij nog helpen om hiervan af te komen kan nergens reacties vinden van patienten die het gebruiken Vriendelijke groet Sandra


Als uroloog ken ik het niet. Het zal wel weer een van de tientallen alternatieve pogingen zijn om iets aan de man/vrouw te brengen. Het verleden heeft al vaker bewezen dat veel van deze "nieuwe methoden" na verloop van tijd weer in de vergetelheid geraken. Zolang het geen invasieve behandelingsmethode is is er natuurlijk niets tegen om het te proberen. Fysiotherapie doet waarschijnlijk meer. Evt TVT of andere operatie. tth jansen uroloog

label.Geplaatst op 2003-03-30 14:21:54

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren