© 2024 solvo B.V.

Balanitis

Wie kan mij vertellen hoe je aan de aandoening balanitis komt. Wie kan mij vertellen welke behandelwijze voor deze aandoening geschikt is. Hoe groot is de kans dat deze aandoening is te genezen. in afwachting van jullie reactie teken ik m.vr.gr. ortho


Let wel op of je geen klachten aan je gewrichten of van de ogen krijgt (=syndroom van Reiter). Ga in dat geval nog even langs de huisarts. Niet dat je dan iets enorm ernstigs onder de leden hebt, maar het kan een aanwijzing zijn voor een bepaalde schakering van \"tentakels\" op je witte bloedlichaampjes.

label.Geplaatst op 2003-12-12 21:42:12


meestal is de oorzaak onbekend,maar soms komt het door een infectie of allergische reactie. Met anti bacteriele middelen of ontstekingsremmers in de vorm van creme kan de ontsteking soms worden bestreden.Vaak echter moet een operatie aan tepas komen om de plasbuis te openen(als die geblokkeerd is)

label.Geplaatst op 2003-12-11 14:24:49

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren