© 2024 solvo B.V.

Bedplassen

Heeey Ik ben een jongen van 15 jaar en ik heb bijna iedere dag last van bedplassen ... Ik heb echt alles geprobeert ... -Minrin -Plaswekker -Medicijnen -Cursussen -Psychologie Maar niks helpt... Wat is het beste oplossing


Mijn vriendin haar zoon heeft een tijdje een katheter gehad wel wat pijnlijk maar het hielp....ze wil je wel waarschuwen het inbrengen kan wat pijnlijk zijn

label.Geplaatst op 2003-04-11 16:56:36


hoi ik ben peter en plas ook nog in bed ben 17 jaar miechien kun je mij toevoegen aan je msn poepluierspoep195@hotmail.com (ik wilde eigelijk shitluiersshit195@hotmail maken maar dat mocht niet van men moeder toen ik mocht toen nog geen shit zeggen ik hoop dat je dat begrijpt en dit niet als een grap ziet)ik heb ook alles al geprobeert ik draag nu tena pans maar ja dat is ook niet alles ik hoor wel weer een keertje wat van je groetjes peter

label.Geplaatst op 2003-05-13 15:41:00


Beste Mounir, je bent echt niet de enige, het komt veel voor met name bij jongens (met name bij jongens die onder zware druk leven) Ik weet niet hoe het met jou lichamelijke ontwikkeling is, maar meestal gaat het over als je echt een rijpe man bent. Misschien ben je dat al wat jaartjes, omdat je misschien van Noord Afrikaanse afkomst bent? Die zijn wat vroeger rijp..... maar misschien ben je nog echt een jongen en geen man. Vaak gaat het dus over als je echt man bent..(weet je wel, met haar op je borst en zo) Waarom dat is, weet ik niet. Misschien leef je in een omstandigheid waarin bv je ouders heel veel van je verwachten, waardoor jij druk op je hebt staan, die je eigenlijk niet wilt. Als je ouder bent, en zelf kunt uitmaken wat je doet, zal het denk ik ook beter gaan (ik weet niet of het daar aan ligt, maar ik weet wel dat veel ouders tegenwoordig te veel van hun kinderen verwachten).Als je lichamelijk volgens de dokter gezond bent, is dat het, denk ik, en dan gaat dat vanzelf over, maak je er niet te druk over!

label.Geplaatst op 2003-09-09 11:48:08

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren