© 2024 solvo B.V.

Besneden en toch verkleefd

Hallo mijn zoon is met 1 jaar besneden vanwege een hele nauwe voorhuid. Hij is nu 11 maar zijn voorhuid (wat er nog van over is) is verkleefd cq vastgegroeid aan de onderrand van zijn eikel. Hij probeert het met douchen wel los te krijgen maar dat lukt niet. Moet dit operatief losgemaakt worden of gaat dat vanzelf (moet je wel hard trekken!!!! zit echt vast)en bij welke arts moet je dan zijn? Mn bij stijfheid van de penis is het wel heel gevoelig! Ik ben toen hij 3 was naar de kinderarts geweest maar die zij dat het eens wel loskomt. Maar toch twijfel ik nu of dat wel ooit gebeurt of dat het losscheurt (lijkt me ook niet fijn!!) bedankt voor de reactie


Hij is niet goed besneden dan. De eikel behoort geheel ontbloot te zijn, hij zal er later profeit van hebben want de sex met een besneden man is veel fijner en schoner voor de vrouw. Bij mijn zonen is het ook gedaan, op medische indicatie maar pas rond hun 16de. Dit is nl een familiekwaal van hun vaders kant, die heeft het ook en alle mannen van die familie. (de schoonfamilie) Hoe eerder hoe beter, want als ze er te lang mee wachten, bv tot hun 20ste als ze al vriendinnetjes hebben gehad en steeds frustrerende ervaringen met de pogingenen tot de geslachtsdaad, is dat niet leuk voor zo\\\'n jongen. Ik zou zeggen, ga nogmaals naar de uroloog, en praat er alleen met hemzelf over, niet in het openbaar, want jongens kunnen zich erg schamen. De penis ligt bij mannen erg gevoelig. Zoals een schoonzus die op een verjaardag in een kamer met 25 mensen uitgebreid ging vertellen dat het neefje van destijds 17jaar net besneden was. En hoe dat ging en zo, dat gaat verder niemand wat aan. De stumperd had een heel rood hoofd. Hoe kun je dat nou doen als moeder? Het ligt zo gevoelig voor die mannen. Wij hebben destijds gezegd dat ze voor een breuk naar het ziekenhuis moesten. Dit zijn prive zaken waar een jonge knul niet graag mee te koop loopt. Of, misschien, omdat het bij hem net een jaar geleden gedaan is, kan je het op zijn 14de laten doen of zo, en dan goed, dat de hele eikel bloot is, dat is normaal voor een besneden man. Want anders is het misschien zo kort na elkaar en dan is het misschien ook zielig voor hem. Groetjes Aimee

label.Geplaatst op 2005-11-30 21:12:48

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren