© 2024 solvo B.V.

Blaasonderzoek.......help!!!

Hoi geachte lezer, Ben in januari geopereerd aan hernia met uitval(cauda syndroom)Heb sindsdien een verblijfscatheter in. Op 10 april gaat deze eruit om opnieuw te testen hoe mijn blaas is.Ik zie er tegen op met name het resultaat.In totaal heeft hij er dan 3 maand ingezeten.In het ziekenhuis ging hij er na een week uit maar ik voelde wel aandrang maar gebeurde niks.Op 7 maart na 8 week opnieuw ging hij eruit,ditmaal kon ik wel wat plassen maar er bleef nog teveel achter.Waardoor werd besloten opnieuw een verblijfscateter in te doen tot 10 april dus. Ik ben het zat met 3maal daags blaasspoelingen,en ben bang dat ik zelf moet cateriseren.Zou het nog goed komen en heeft iemand hier ervaring mee, graag reaktie dan. Groeten bange vogel.


hoi, ik ben Miranda en heb ook het cauda-syndroom en ik heb een suprapubische catheter.(al bijna 4 jaar) ik heb veel last van blaasontstekingen(en dat begin ik aardig zat te worden),maar voor de rest gaat het redelijk,ik wilde je vragen (bange vogel) hoe het 10 april is afgelopen met je,ik hoop goed voor je...en niet bang zijn hoor!!!!Wees mondig....ik hoop wat van je te horen groetjes Miranda

label.Geplaatst op 2006-04-12 14:49:46


Hoi miranda, Ik had 2 postings gedaan op zowel neurologie(ces) en urologie(cauda).Ik was wat in paniek.Op je reaktie van caudasyndroom...anyone else heb ik gereageerd naar aanleiding van je verhaal.Daar heb ik ook mijn mailadres achtergelaten,verwarrend he haha.Naja je moet maar zien...anyhow sterkte op 18 april bij de uroloog kan mij levendig voorstellen dat je het zat bent. Cheers en groetjes jeremy(bange vogel) Ps thnx voor je reakties.

label.Geplaatst op 2006-04-12 15:39:41


Hoi Ik leef met je mee. Ik loop zelf nu 4 weken met een catheter rond dit is me 4e inmiddels, men weet niet wat de oorzaak er van is, het is van de 1 op andere dag gekomen dat ik niet meer instaat was om zelf te kunnen plassen, tot 3x toe hebben ze de catheter verwijderd en mij naar huis gestuurd om te kijken of het inmiddel weer werkte en tot 3x toe te vergeefs, na een onderzoek aan me blaas en prostaat en een foto waar niks op te zien was want alles is in orde heb ik me 4e catheter, heb heel veel pijn ken nog maar heel weinig. 18 april word deze verwijderd en mag/moet dan net al jij zelf een catheter aan brengen als ik moet plassen, alleen ik denk bij me zelf het is mijn lichaam en ik bepaal wat ik wil en niet. IK ga er ook niet mee akkoord ze moeten nog naar me zenuw stelsel kijken of dat wel in orde is, zo ja dat word het waarschijnlijk gestaakt moet dan nog wel 1 juni terug voor een 2tal blaas onderzoeken. Maar ze vertelde mij dat het miss niet meer goed kom Ik zal je zeggen ik ben een Jongen van 21 jaar (net 2 weken) en toen ik dat te horen kreeg stoorte mijn wereld in 1 ik hoop dat er meerdere mensen zijn waarmee ik in contact kan komen om hier over te kunnen praten want mensen die dit niet hebben weten niet wat je voeld je kan het ze uit leggen ze snappen het ook wel maar het praat niet makkelijk Gr Do Succes met het onderzoek

label.Geplaatst op 2006-04-14 17:18:39

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren