© 2024 solvo B.V.

Blaasontstekingen

Hallo, Ik heb het afgelopen jaar 10 keer een blaasontsteking gehad, allerlei onderzoeken en een blaasoperatie hebben een beetje geholpen. Mocht na twee keer een anafylactische shock geen antibiotica meer; gebruik nu cranberry en veel vitamine C. Ondanks dat ik nu geen last heb bleek in het ziekenhuis bij een checkup dat ik wel bacterieen had in mijn urine op dat moment en kreeg ik een recept (niet gehaald). Zijn er andere middelen om een bacterie te bestrijden?


wat voor schock heb je gehad??????????? aan blaasonstingen kan je niet veel doen,je kan het proberen te voorkomen,en dat doe je al goed,met cranberry en vitamine c,en goed uitplassen.ik heb nu voor de 23 keer een blaasonsteking,er zit bij mij soms maar een week tussen en ik word er echt moedeloos van,maar daar heb jij niks aan sterkte ermee

label.Geplaatst op 2003-10-18 19:32:13


hallo,dank voor je reactie; ik heb twee keer een anafylactische shock gehad omdat ik te heftig reageerde op allerlei antibiotica. Mijn zoontje van 10 vond me liggend voor de bank op de grond en de buren hebben gereanimeerd totdat de ambulance er was; de tweede keer voelde ik het gelukkig aankomen en heb zelf de buren gewaarschuwd. Het gaat nu gelukkig heel wat beter; veel drinken, cranberry pillen en vitamine C helpt wel. Ik weet wat je doormaakt en wens je erg veel sterkte in deze rot strijd..Ik ben in het ziekenhuis opgenomen en ze hebben mijn blaas 48 uur lang schoongespoeld met een of ander sterk spul; daarna was het over (even afkloppen....) groetjes, Sandra

label.Geplaatst op 2003-10-19 00:08:00

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren