© 2024 solvo B.V.

Bloederige slijmproppen bij urine

Hallo, Ik plas de laatste 2-3 maanden regelmatig bloed en stolsels.Het is niet continu maar heel wisselend dan wel en dan niet. Daarmee naar de huisarts geweest en de eerste keer vermoedde deze een beginnende blaasontsteking en kreeg ik een kuur mee. de tweede keer was er niets te ontdekken. Ik heb een blaasonderzoek gehad omdat de arts aan poliepen dacht maar de blaas is in orde. Gisteren en vandaag plaste ik een hele grote bloederige slijmprop mee uit. Herkent iemand dit en waar zou dit vandaan kunnen komen.....iemand een idee?? Ik vind het toch een beetje eng. Groetjes, Carina


Weet je heel zeker dat het uit de blaas komt en niet uit de vagina? Als je een blaasonderzoek hebt gehad en ze hebben daar niets gezien,dan zou het kunnen dat het vaginaal bloedverlies is misschien.

label.Geplaatst op 2005-12-02 23:47:41


Ja, ik weet het heel zeker dat het uit de blaas komt. Ik gebruik expres een tampon en die komt er steeds schoon uit ondanks dat de urine rood gekleurd is en er soms bloed stolseltjes bij zitten.

label.Geplaatst op 2005-12-05 19:46:34


vreemd hoor,ik zou het dan ook niet weten. maar normaal is het natuurlijk niet. Misschien hoger ?ik bedoel dan een nierprobleem,ik zou toch eens terug gaan naar de uroloog en verder laten kijken dan de blaas alleen.

label.Geplaatst op 2005-12-05 22:12:09


De arts kan dan wel de blaas onderzocht hebben op poliepen maar heeft hij ook de urinewegen gecontroleerd? Een klein scheurtje kan al genoeg zijn.

label.Geplaatst op 2005-12-14 12:51:28

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren