© 2024 solvo B.V.

Buikpijn rechts

een tijdje geleden heb ik ook al een bericht geplaatst.maar inmiddels is er al heel wat gebeurt ,maar ik heb nog steeds buikpijn,ik heb een blaasonderzoek bij de uroloog gehad omdat ik nog steeds bloed plas,kwam eruit dat ik een nierbekontsteking had en een flinke blaaswandinfectie en hij zag ook dat de wanden rood waren,verder ben ik weer terug gestuurt naar de gynacoloog,want hij had op de nierfoto iets zien zitten ,een derniod??verder staat ertoch gynacologischefistel,wat dat nou weer betekende,inmiddls ben ik bij de gynacoloog geweest en heb een inwendige echo gehad ,maar hij ziet niks zei hij,terwijl hij ook zag dat ik flink pijn had toen hij met dat ding naar rechts ging ,en tegelijk op mijn buik duwde ,dat begrijp ik nou niet op de foto zien ze iets zitten en hij ziet niets,verder bleef ie maar doordrammen ,waarom mijn baarmoeder was verwijdert,ik heb nog gezegt,dat ie verwijdert was omdat ik baarmoederkanker heb gehad op mijn 27ste jaar,maar hij dramde heel de tijd door,waarom ik niet meer onder controle was,ik heb nog gezegt dat heb ik 5jaar gehad dat hoefde nu niet meer,dus nu ben ik helemaal vergeten te vragen of dat dat geen verklevingen konden zijn,omdat ik met hem daar niet over kon praten,maar ja nu ben ik inmiddels weer drie maanden verder en ik heb nog steeds buikpijn,wat nu er maar mee blijven rondlopen en pijnstillers slikken dat is toch ook niet goed?wie weet hierop een antwoord,alvast bedankt


ben je niet meer teruggeweest bij de uroloog? hij heeft het onderzoek bij de gyneacolooog aangevraagd en ook die ontsteking gezien bij zijn onderzoek. als je geen nieuwe afspraak hebt gekregen dan moet je even bellen met de poli, misschien is er iets misgegaan in de administratie. succes

label.Geplaatst op 2006-01-07 16:56:52


Ik zou zeker nog even een nieuwe afspraak maken, je hebt maar een lichaam, sterkte hoor!

label.Geplaatst op 2006-01-07 22:42:10

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren