© 2024 solvo B.V.

Catheter Help !! (ben nu echt radeloos)

Hallo Ik heb nu 4 al weken een catheter het is allemaal begonnen met een griep een flinke 40,8 graden nou je kent het wel, na een goeie week verder had ik nergens geen last meer van. Woensdag morgen werd ik wakker en standaard eerst naar de wc, heb er 20 min gestaan/gezeten zonder resultaat, maar verder niet naar omgekeken. Smiddags werd het wel erger en ben toe naar me huis arts geweest. niets vermoeden en hij vertelde mij dat ik goed moest drinken dat het wel zou komen, zo gezegt zo gedaan. Het werd avond maar nog steeds niet geplast. Met hevige pijn naar beneden gestrompeld, me zus die vroeg wat er was ik vertelde het. Die heeft gelijk vervoer geregeld en mij naar het ziekenhuis gebracht. Daar onderzocht en er werd de eerste catheter geplaats er 800ml urine verwijderd, na enige onderzoeke en catheters verder nu heb ik de 4e inmiddel, en uit de onderzoeken is niks gekomen alles is in orde. IK ben naar een andere ziekenhuis gestuurd met alle rapporten van de onderzoeken die ik al gehad heb, 1tje word in juni herhaald om te kijken hoe het dan gaat. nu is mij vraag weet hier iemand wat van af of kan het nog nog goed komen hebben meer mensen dit zou graag in contact willen komen met deze mensen thadomo@gmail.com kan je naar mailen of aan msn toevoegen heb inmiddel een beetje de hoop op gegeven misschien begrijpelijk ik weet het niet Gr Dominic


Hallo dominic, Ik zie diverse postings van je.Ik snap jou paniek.Ikzelf heb ook dat stomme gedoe met katheters.Ikzelf ben 34 ook nog te jong om met dat spul aan de gang te zijn lijkt me.Het zou in jou geval best iets met het zenuwstelsel te maken kunnen hebben,maar ik ben geen arts of uroloog.Ik vind het wel vreemd,ik bedoel bij mij was het de hernia die in mijn zenuwen drukte. Ja dat is een klotengevoel niet kunnen plassen terwijl je blaas vol zit.Die van mij was overrekt zelfs.Een paar uur voor mijn operatie haalden bijna 2 liter eruit,kun je nagaan!!!Mede op die basis ben ik met spoed onder het mes gegaan.En nu zelf cathereriseren,alhoewel ik er natuurlijk zo snel mogelijk van af wil begint het te wennen.Maar helaas heb ik hier geen invloed op. Plas je dan helemaal niks uit?Anyhow sterkte,ik heb helaas geen pc of internet meer thuis.Maar zal je wel een keer mailen,ok. Ik ga ervan uit dat het wel goed komt met je,althans dat hoop ik. Groeten jeremy.

label.Geplaatst op 2006-04-14 17:39:08


eigelijk is elke leeftijd te jong om hier mee te lopen. ook 34 jaar vind ik vrij jong. Nope moest het 4 maal proberen op eigen kracht en zelf geen druppel liet mijn blaas vrij. Ik hoop eerlijk gezegt dat het ook goed komt, dinsdag moet ik ook mij zelf gaan catheterizeren, maar zie daar erg tegen op. Oke dat is prima Thanx voor de reactie dat geef me toch weer een beetje gerust stelling

label.Geplaatst op 2006-04-14 17:47:11

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren