© 2024 solvo B.V.

Cystitis glandularis

Ik ben al jaren op zoek naar een lotgenoot die bekend is met cystitis glandularis. Dit is gediagnostiseerd na \'n blaasoperatie waarbij biopten zijn genomen. De blaaspijnverschijnselen lijken veel op chronische blaasontsteking, maar na het laatste onderzoek (urodynamische onderzoek) bleek het daar niets mee te maken te hebben (ik heb o.a. MS en ben sinds 2 jaar de controle over mijn blaas kwijt) Ik heb vreselijke blaaspijnaanvallen gehad, die soms 4 uur duurden. Kon dan niet zitten of liggen van de pijn, alleen krom rondlopen of uren op het toilet doorbrengen, waardoor er geen druk op het zitvlak stond. Na het urodynamisch onderzoek zijn we gestart met opnieuw blaasspoelingen, nu met cystistat. Dit is anderhalf jaar goed gegaan tot \'n half jaar geleden. Toen begonnen kleine pijnaanvalletje de hele dag door. Op advies van de uroloog heb ik inmiddels 3 maanden elke week gespoeld, helaas dit keer zonder resultaat. Nu sta ik voor de beslissing om Botox-injecties te krijgen met het risico dat ik straks 2 of 3 x per dag zelf moet gaan catheteriseren. Ik zou graag met iemand in contact komen die ook cystitis glandularis heeft en deze symptomen kent, of ervaring heeft met Botox-injecties.

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren