© 2024 solvo B.V.

Epispadius

Ik zoek vrouwen(Kinderen of volwassenen) Die net als ik epispadius hebben. Omdat ik weet dat dit heel zeldzaam is. Kan ik alleen maar hopen op een reactie. Groetjes saskia


Fout getypt . Epispadius moet epispedius zijn

label.Geplaatst op 2003-08-12 15:34:37


Zues, sorry dat is niet wat ik zoek. ik ben nml een meisje met Epispadius en aangezien dit heel zeldzaam is ben ik op zoek naar lotgenoten. Zoals je ziet gaat dat niet heel erg snel. Ik heb pas 1 meisje gevonden maar die is nog te jong(1,5j) om echt met mij erover te praten. Ik kan jou reactie wel begrijpen omdat dit echt alleen bij jongens goed bekend is. iig bedankt voor je reactie maar sorry het helpt mij niet verder. gr Saskia

label.Geplaatst op 2003-10-16 08:39:57

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren